نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تریلر معرفی بازی واقعیت مجازی Fruit for the Village منتشر شد

‌به‌تازگی استودیوی Eerie Bear Games که بازی Light Repair Team #4 را نیز در کارنامه‌ی خود دارد، تریلر معرفی جدید‌ترین بازی واقعیت مجازی خود با نام Fruit for the Village را منتشر کرد.

به‌تازگی Eerie Bear Games ناشر و استودیوی مستقل، تریلر معرفی جدید‌ترین بازی خود با نام Fruit for the Village را منتشر کرده است. البته با وجود معرفی و اعلام برخی جزییات، هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای این بازی اعلام نشده است اما بنابر اظهارات تیم سازنده باید در آینده‌ی نه چندان دور منتظر عرضه‌ی آن در بازار باشیم.

داستان Fruit for the Village روایت‌گر دنیایی در آینده است که جنگ آن را به‌کلی ویران کرده و حتی آب و هوای آن نیز حالت سابق خود را از دست داده است. حال وظیفه‌ی بازیکنان این است که با وجود شرایط وخیم پیش‌ آمده، در غاری واقع در قسمت زیرین یک بیابان خشن و بی‌آب و علف، باغ سرسبزی را به وجود آورده و به واسطه‌ی آن نه تنها خود، بلکه روستاهای گرسنه‌ی و قحطی‌زده‌ی اطراف را نیز از از این وضعیت بحرانی نجات دهند. البته لازم به ذکر است که انجام این کار به همین سادگی نخواهد بود و بازیکنان باید خود را با نیاز‌های متغیر این روستا و مردم آن وفق دهند تا در کنار تلاش برای آگاه شدن از تاریخچه‌ی آن مکان و دیگر کشفیات تازه، از این مسئله که هیچ‌کس در آن روستا گرسنه نمی‌ماند اطمینان حاصل کنند. تمامی چالش‌ها و ماجراجویی‌های مذکور در بخش داستانی این بازی اتفاق می‌افتد و در کنار آن، بازیکنان می‌توانند به تجربه‌ی بخش Survival Mode بازی که مهارت‌های بهینه‌سازی و قدرت بقای بازیکنان را به چالش می‌کشد نیز بپردازند.

جالب است بدانید که بنا بر اعلام Eerie Bear Games، این بازی در دنیای بازی پیشین همین استودیو یعنی Light Repair Team #4 رخ می‌دهد. بازی پازلی که در سال ۲۰۰۶ عرضه شد و پایه‌ی گیم‌پلی و معماهای آن را نور و شیوه‌ی انعکاس آن تشکیل می‌داد.

همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای این بازی اعلام نشده است اما بنابر اطلاعات به‌دست آمده، این بازی هم اکنون برای هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive و Oculus Rift در حال توسعه است و هنوز صحبتی در مورد جزییات مراحل ساخت آن روی Playstation VR اعلام نشده است.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده از این عنوان را تماشا کنید:

دانلود تریلر از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده