// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

جزئیات آپدیت ماه آوریل بازی Quake Champions

آپدیت ماه آوریل بازی Quake Champions به صورت رسمی منتشر شد و در کنار افزوده شدن موارد زیاد مربوط به گیم پلی، یک قهرمان و یک نقشه جدید به بازی اضافه کرد.

کمپانی بتسدا (Bethesda Softworks) آپدیت جدیدی را برای بازی Quake Champions منتشر کرد که در آن برخی ویژگی‌های جدید همانند یک قهرمان جدید، یک سلاح جدید، نقشه جدید و بهبودهایی در گیم‌پلی، به بازی اضافه کرد.

قهرمان جدید دشمنی است که برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ در بازی Quake II معرفی شده بود؛ یک درجه‌دار نظامی نیمه انسان-نیمه ربات که کاملا آماده نابود کردن حریفان است. بازیکنان علاوه بر شخصیت جدیدی که به بازی اضافه شده است، می‌توانند نیروی کمکی Strogg یعنی Peeker را هم کنترل کنند؛ یک هوش مصنوعی هوابرد که به سمت دشمنانتان مواد منفجره پرتاب می‌کند.

یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فردی که کاراکتر Strogg را به یک قهرمان متمایز تبدیل کرده است، توانایی او در زمینه تبدیل دشمنان کشته‌شده به مواد غذایی است که Stroylent نامیده می‌شود و باعث می‌شود خون شما ۲۵ واحد افزایش یابد؛ اگرچه این قابلیت تنها مختص شما نیست و بازیکنان دیگری که از Strogg استفاده می‌کنند، می‌‌توانند Stroylent شما را بدزدند. در ادامه می‌توانید تصویر این شخصیت را مشاهده کنید.

در کنار افزوده شدن این قهرمان، نقشه جدیدی به بازی افزوده شده است که Awoken نام دارد. این محل جدید بازیکنان را در هزارتویی پر پیچ و خم قرار می‌دهد و بازیکنان می‌توانند این نقشه را در حالت‌های 2v2 ،Duel ،Team Deathmatch ،Deathmatch و Instagib تجربه کنند.

همچنین، این آپدیت، اسلحه جدیدی را هم به بازی اضافه می‌کند که Plasma Gun نام دارد. این سلاح ابتدا در بازی Quake III Arena معرفی شده بود و در این بازی به عنوان نسخه جایگزین Super Nailgun بازگشته است و شکل ظاهری و موشک‌های آن را با یک سلاح گرم کلاسیک عوض کرده است.

در نهایت می‌توان گفت که این آپدیت بهبودها و ویژگی‌های زیادی را به بازی اضافه می‌کند که باعث می‌شود تجربه آن لذت‌بخش‌تر از قبل شود؛ ویژگی‌هایی همانند جوایز روزانه که با ورود اولین بار بازیکنان در هر روز به بازی، به آن‌ها اعطا می‌شود یا یک رابط کاربری آموزشی که به بازیکنان تازه‌کار نحوه حرفه‌ای شدن در این بازی را آموزش می‌دهد. با آن‌که تمامی ویژگی‌های افزوده‌شده به بازی تحسین‌برانگیز هستند، با این حال ناشر بازی قول داده است که تا زمان انتشار نسخه کامل Quake Champions، با انتشار آپدیت‌های بیشتر، امکانات و ویژگی‌های بسیار دیگری را به بازی اضافه کند. این بازی در حال حاضر در حالت Early Access به‌سر می‌برد و شما می‌توانید نسخه زودتر از موعد آن را با مراجعه به سایت Bethesda.net و سرویس استیم تجربه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی شخصیت Strogg را مشاهده کنید و در آن نحوه بازی کردن با این قهرمان جدید و نیروی کمکی‌اش Peeker را یاد بگیرید. 

دانلود از وبسایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده