نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

فروش بازی Frostpunk در سه روز از ۲۵۰ هزار نسخه عبور کرد

Frostpunk، جدید‌ترین ساخته استودیو ۱۱ بیت، موفق شده در عرض سه روز بیش از ۲۵۰ هزار نسخه فروش داشته باشد. 

Frostpunk بازی جدید سازندگان This War of Mine است که چند روز پیش به صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر شد. این بازی ترکیبی از شهرسازی و تلاش برای بقا است و در آن، باید سعی کنید از مردم خودتان در سرمای شدید جهان بازی محافظت کنید و همچنین، تصمیمات درستی در طول بازی بگیرید که در نهایت، به نفع خودتان و مردم‌تان تمام شوند. Frostpunk نقد‌های مثبتی از سوی سایت‌های معتبر دنیا دریافت کرده است و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو 11 Bit اعلام کرده که فروش این اثر در ۶۶ ساعت به ۲۵۰ هزار نسخه رسیده است. 

۱۱ بیت همچنین ضمن ابراز رضایت از فروش بازی Frostpunk، اعلام کرده که این مساله باعث خواهد شد تا آن‌ها بتوانند با خیال راحت بسته‌های الحاقی و محتویات دیگری را که برای بازی در نظر گرفته‌اند، آماده و منتشر کنند. به طور دقیق‌تر، مدیرعامل این استودیو اعلام کرد که برنامه آن‌ها در کوتاه مدت انتشار آپدیتی برای بهبود یک سری مشکلات بازی است و پس از آن هم روی حالت‌ها و سناریو‌های جدید بازی کار خواهند کرد و احتمالا یک حالت بی‌نهایت هم به بازی اضافه خواهند کرد. 

بازی Frostpunk در حال حاضر فقط برای کامپیوتر منتشر شده است و احتمالا، در آینده برای کنسول‌ها نیز منتشر خواهد شد. زومجی در بررسی بازی Frostpunk به آن نمره ۸ داد که شما می‌توانید خلاصه‌ای از این بررسی را در ادامه بخوانید:

Frostpunk دقیقا مثل ساخته قبلی استودیو ۱۱ بیت یعنی This War of Mine، یک بازی با‌کیفیت است که شما را درگیر انتخاب‌های متعددی می‌کند و در مسیری قرار می‌دهد که در آن، برای بقای مردم‌تان باید دو راهی‌های سختی را پشت سر بگذارید. Frostpunk همچنین از اتمسفر و موسیقی‌های بسیار زیبایی هم بهره می‌برد و همه این‌ها، دست به دست هم داده‌اند تا تلاش برای بقا در سرمای استخوان‌سوز بازی، تجربه‌ای لذت‌بخش باشد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده