نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۰

جزئیات بیشتری از نسخه‌های مختلف بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس تصاویر و جزئیات بیشتری را از نسخه‌های مختلف بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرد.

کمپانی اسکوئر انیکس اسفندماه سال گذشته با انتشار تریلر کوتاهی بازی Shadow of the Tomb Raider را معرفی کرد و اظهار داشت که این بازی در تاریخ بیست‌و‌سوم شهریورماه (۱۴ سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. یک ماه بعد کمپانی Square Enix تصویر هنری جدیدی را از بازی به اشتراک گذاشت که کاراکتر لارا کرافت را در حالی که یک چاقوی بزرگ و خونی در دست داشت، به نمایش در آورد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اسکوئر انیکس طبق وعده قبلی اطلاعات بیشتری را از نسخه‌های مختلف بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرده است. 

Shadow of the Tomb Raider

 بر اساس اعلام کمپانی اسکوئر انیکس، بازی Shadow of the Tomb Raider دارای چهار نسخه متفاوت خواهد بود که هر یک محتویات مختلفی را در اختیار می‌گذارند. نسخه استاندارد بازی تنها شامل بازی پایه خواهد بود و نسخه Digital Deluxe در کنار بازی پایه شامل یک اسلحه‌ و لباس‌ اضافی و البته موسیقی متن بازی است. نسخه بعدی که با نام Croft Edition شناخته می‌شود، شامل سه اسلحه و لباس اضافی و موسیقی متن بازی خواهد بود و در نهایت نسخه Ultimate بازی شامل نسخه Croft Edition و اقلام فیزیکی نظیر مجسمه، چراغ‌قوه، بطری‌بازکن و موارد دیگر است. همچنین بازیکنان با پیش خرید هر یک از نسخه‌های دیجیتالی بازی بسته Skills Booster را دریافت خواهند کرد و پیش‌خرید بازی امکان دسترسی پیش از موعد را برای بازیکنان فراهم می‌کند. سیزن پس بازی Shadow of the Tomb Raider دارای هفت بسته الحاقی خواهد بود که هر یک از آنها داستان، ماموریت‌ها، Challenge Tomb، اسلحه، لباس و مهارت جدیدی را به همراه می‌آورند. اولین Challenge Tomb نیز قابلیت کوآپ جدیدی را معرفی خواهد کرد و اسلحه، لباس و مهارت منحصربه‌فردی در روز اول انتشار بازی به دارندگان سیزن پس تعلق می‌گیرد.

ویژگی‌های کلیدی بازی Shadow of the Tomb Raider

  • در مرگبارترین مکان روی زمین برای پیشرفت و بقا تلاش کنید: برای نیل به این هدف از محیط‌های جنگلی غافل نشوید. محیط‌های زیر آب را که مملو از سلسله تونل‌های ژرف است، کاوش کنید.
  • در جنگل استتار کنید: لاراکرافت باید از جنگل به نفع خود استفاده کند. به طور ناگهانی به دشمنان حمله‌ور شوید و به مانند یک جگوار ناپدید شوید. از گل‌ولای برای مخفی‌کردن خود استفاده کنید و با هرج‌و مرج ترس را به جان دشمنان بیندازید.
  • مقبره‌های تاریک و پرخطر را کشف کنید: مقبره‌ها از هر زمان دیگر ترسناک‌تر خواهند بود و به فنون پیشرفته‌ای برای دستیابی به آنها نیاز است. همچنین زمانی که وارد این مقبره‌ها شوید با پازل‌های مرگبار متعددی روبه‌رو خواهید شد.
  • به کشف پیشینه‌ی زندگی گذشتگان بپردازید: شهر مخفی را کشف کنید و در آن به کاوش بپردازید.

شما می‌توانید تریلر بازی Shadow of the Tomb Raider را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده