نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

باکس آرت و تصاویر جدیدی از بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس باکس آرت و تصاویر جدیدی از بازی Shadow of the Tomb Raider را منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی اسکوئر انیکس از باکس آرت بازی Shadow of the Tomb Raider رونمایی کرده و اولین دسته از تصاویر بازی را به اشتراک گذاشته است.

Rise of the Tomb Raider Box Art

تنها چند ساعت به ارائه جزئیات بیشتری از بازی Shadow of the Tomb Raider توسط کمپانی Square Enix زمان باقی است ولی با این حال وب‌سایت آمازون تصاویر جدیدی را از بازی منتشر کرده که کاراکتر لارا کرافت را در چندین محیط جدید به نمایش در می‌آورد و تعدادی از اسلحه‌های بازی را برای اولین بار در معرض نمایش قرار می‌دهد. شما می‌توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید.

کمپانی اسکوئر انیکس چندی قبل بازی Shadow of the Tomb Raider را معرفی کرد و اظهار داشت که بازیکنان در این بازی شاهد لحظه سرنوشت‌ساز لارا کرافت خواهند بود. کمپانی اسکوئر انیکس در ساعت ۱۷:۳۰ امروز به طور کامل از این بازی رونمایی خواهد کرد و بر این اساس می‌توان انتظار انتشار خبرها و تریلرهایی از گیم‌پلی بازی را داشت.

شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای بیشتر از بازی Shadow of the Tomb Raider آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده