نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

۱۱ بازی کلاسیک دیگر ایکس باکس به سرویس Backwards Compatible اضافه شد

کمپانی مایکروسافت از راه‌یابی یازده بازی کلاسیک دیگر از کنسول ایکس‌باکس اورجینال به سرویس Backwards Compatible ایکس‌باکس وان خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که موج دوم بازی‌های ایکس‌باکس اورجینال ماه آوریل به کنسول ایکس‌باکس وان راه یافته است. هفته گذشته سرویس Backwards Compatible میزبان هشت بازی کلاسیک از کنسول ایکس‌باکس اورجینال شد و حال به لطف این سرویس یازده بازی کلاسیک دیگر روی کنسول نسل فعلی مایکروسافت قابل بازی است و تنها یکی از این بازی‌ها مختص کاربرانی است که در اروپا زندگی می‌کنند.

بازی‌های این هفته سرویس Backwards Compatible شامل بازی ماجراجویی Destroy All Humans، بازی استراتژی نظامی Full Spectrum Warrior، بازی شبیه‌ساز موتورسواری MX Unleashed و بازی تیراندازی سوم شخص Mercenaries: Playground of Destruction است. همچنین کاربران اروپایی Xbox One در کنار بازی‌های یادشده به بازی Panzer Elite Action: Fields of Glory دسترسی خواهند داشت.

علاوه بر این بازی‌ها، شش بازی کلاسیک از مجموعه Star Wars نیز در کنسول ایکس‌باکس وان قابل بازی خواهد بود که شامل بازی Star Wars: Battlefront، بازی Star Wars: Battlefront II، بازی اکشن Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy، بازی اول شخص تیراندازی Star Wars Republic Commando، بازی Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords و بازی Star Wars: Jedi Starfighter است.

به مانند همیشه بازیکنانی که دیسک بازی‌های مذکور را در اختیار دارند می‌توانند با واردکردن آن در کنسول ایکس‌باکس وان به تجربه آنها بپردازند. همچنین در صورتی که نسخه‌ دیجیتالی این بازی‌ها‌ را در اختیار دارید هم‌اکنون می‌توانید در قسمت Ready to Download در بخش My Games و Apps نام آنها را مشاهده کنید و برای دانلود کردن بازی‌ها اقدام کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ایکس‌باکس بازی‌های‌ یاد شده را خریداری کنید.

ماه آوریل ماه مهم و قابل توجهی برای کاربران سرویس backwards compatibility بوده است، زیرا هفته گذشته کمپانی مایکروسافت هشت بازی از ایکس‌باکس اورجینال را به فهرست بازی‌های این سرویس اضافه کرد که از میان آنها می‌توان به بازی The Elder Scrolls III: Morrowind، بازی Jade Empire، بازی Conker: Live & Reloaded و بازی Panzer Dragoon Orta اشاره کرد.

پیش از این تنها ۱۳ بازی ایکس‌باکس اورجینال به سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده بود که در میان آنها نام بازی‌هایی نظیر بازی Black، بازی Psychonauts، بازی Prince of Persia و بازی Star Wars: Knights of the Old Republic به چشم می‌خورد. همچنین کمپانی Microsoft اخیرا از بهبود شش بازی ایکس‌باکس 360 برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس خبر داد که بازی Red Dead Redemption، بازی Gears of War 2 و بازی Portal 2 از جمله این بازی‌ها بودند.

بازی‌های جدید سرویس Backwards Compatible

۲۸ فروردین‌ماه۶ اردیبهشت‌ماه
Blinx: The Time SweeperDestroy All Humans
BreakdownFull Spectrum Warrior
Conker: Live & ReloadedMercenaries: Playground of Destruction
The Elder Scrolls III: MorrowindMX Unleashed
Hunter: The ReckoningPanzer Elite Action: Fields of Glory
Jade EmpireStar Wars: Battlefront
Panzer Dragoon OrtaStar Wars: Battlefront II
SSX 3Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy
Star Wars: Jedi Starfighter
Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords
Star Wars Republic Commando

شما می‌توانید فهرست کامل بازی‌های سرویس Backwards Compatible را از اینجا مشاهده کنید و و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده