نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بازی PC Building Simulator بیش از ۱۰۰ هزار نسخه فروخته است

کمپانی Irregular اعلام کرد که بازی PC Building Simulator در ماه اول انتشار خود به صورت دسترسی زودهنگام بیش از ۱۰۰ هزار نسخه فروش داشته است.

بازی PC Building Simulator در ابتدا به عنوان یک نسخه آزمایشی در وب‌سایت itch.io به موفقیت دست یافت و پس از آن ماه گذشته به صورت Early Access در دسترس کاربران پی سی قرار گرفت. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Irregular از فروش بیش از ۱۰۰ هزار نسخه‌ای بازی از زمان انتشار آن به صورت دسترسی زودهنگام در استیم خبر داده است.

این تعداد فروش برای یک بازی مستقل خصوصا زمانی که بازی به صورت Early Access منتشر شده است، حیرت‌انگیز است. این موضوع همچنین به بازی PC Building Simulator کمک می‌کند تا از جانب بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سخت‌افزار نظیر Cooler Master، Artic، Corsair، EVGA، MSI، NZXT، Raigintek، Silverstone و Team Group مورد حمایت قرار گیرد و این تولیدکنندگان محصولات خود را برای واقع‌گرایانه‌‌شدن بازی در اختیار سازندگان قرار دهند.

بر اساس اعلام توسعه‌دهندگان، این موفقیت به آن‌ها انگیزه پشتیبانی بیشتری می‌دهد تا با بروزرسانی‌های مداوم محتوای بیشتری را به بازی اضافه کنند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، بازی PC Building Simulator در سال جاری میلادی تکمیل می‌شود و از حالت دسترسی زودهنگام خارج خواهد شد. استوارت مورتون، تهیه‌کننده بازی در بیانیه‌ای راجع به موفقیت بازی گفت:

پشتیبانی حیرت‌انگیزی که از بازیکنان و تولیدکنندگان دریافت کردیم، دست کمی از یک پدیده نداشت. ما به شدت قدردان تمام بازیکنانی که با شور و اشتیاق بازخوردهای خود را در اختیارمان قرار می‌دهند هستیم و این بازخوردها دلیل اصلی انتشار بازی به صورت Early Access به شمار می‌آیند. موارد جدید و هیجان‌انگیز بسیاری برای بازی PC Building Simulator در راه است و بی‌صبرانه منتظر اشتراک آنها با جامعه در حال گسترش بازی هستیم.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر تریلر هنگام عرضه بازی PC Building Simulator را در ادامه مطلب مشاهده کنید. این بازی در حال حاضر به صورت دسترسی زودهنگام برای کاربران PC در دسترس است. همچنین اگر قصد تجربه بازی را دارید، می‌توانید آن را از وب‌سایت Humble Bundle تهیه کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

شما می‌توانید سایر اخبار مرتبط با بازی PC Building Simulator را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده