نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی Laser League مشخص شد

استودیو Roll7 و کمپانی 505 گیمز تاریخ خروج بازی Laser League از حالت Early Access و انتشار آن برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را اعلام کردند.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Roll7 و کمپانی 505 گیمز اعلام کردند که بازی چندنفره ورزشی Laser League نهایتا در تاریخ بیستم اردیبهشت‌ماه (۱۰ می) از حالت دسترسی زودهنگام شبکه استیم خارج می‌شود و برای دو کنسول پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازیکنان در بازی Laser League باید حریف خود را راهی لیزر‌هایی بکنند که از رنگ مخالفی برخوردار است و به این شکل می‌توانند حریفان خود را شکست دهند. در این بازی شش کلاس مختلف با نام‌های Blade ،Ghost ،Shock ،Smash ،Snipe و Thief برای انتخاب وجود دارد و بازیکنان می‌توانند با بیش از ۲۵۰ آیتم‌ متنوع به شخصی‌سازی کاراکتر خود اقدام کنند. همچنین این بازی چهار استادیوم و شانزده نقشه متفاوت در اختیار می‌گذارد و از این طریق تجربه خاطره‌انگیزی را برای بازیکنان رقم خواهد زد.

نسخه Steam بازی Laser League به نسبت سایر نسخه‌ها موارد بیشتری را در روز اول انتشار در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و هفت نقشه اضافی، دو استادیوم، دو پاورآپ تازه و شش تعدیل‌کننده جدید از جمله مواردی است که هنگام خرید این نسخه در دسترس خواهد بود. همچنین توسعه‌دهندگان در ماه می (اردیبهشت-خرداد) بسته الحاقی جدیدی با نام NewMotion Brand را برای بازی منتشر خواهند کرد که شامل دو مدل بازیکن جدید، مدل‌های لیزر اختصاصی، هشت کیت، نقاشی کاراکترها و اموجی‌های جدید است.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از بازی Laser League به دست آورید و گیم‌پلی منحصربه‌فرد آن را تماشا کنید، تریلر و تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده