نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳

بازی Day of Infamy را این آخر هفته به رایگان تجربه کنید

بازیکنان می‌توانند این آخر هفته بازی Day of Infamy را به صورت رایگان در شبکه استیم تجربه کنند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو New World Interactive از همه بازیکنان دعوت به عمل آورده است تا این آخر هفته بازی Day of Infamy  را به رایگان در شبکه استیم تجربه کنند. این رویداد از ساعت ۲۱:۳۰ ششم اردیبهشت‌ماه (۲۶ آوریل) آغاز خواهد شد و در ساعت ۲۱:۳۰ دهم اردیبهشت‌ماه (۳۰ آوریل) به پایان می‌رسد. همچنین این آخر هفته بازیکنان قادر خواهند بود تا بازی Day of Infamy را با ۷۰ درصد تخفیف به قیمت ۵.۹۹ دلار خریداری کنند.

بازی Day of Infamy یک ماد برای بازی Insurgency به حساب می‌آمد که تا به حال در قالب یک بازی مستقل بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروخته است. استودیو New World Interactive نیز اخیرا مشغول توسعه بازی دیگری بوده که در آینده نزدیک منتشر خواهد شد؛ این بازی دنباله‌ای مستقیم برای بازی Insurgency به شمار می‌آید که با نام Insurgency: Sandstorm شناخته می‌شود و قرار است تا در سال جاری میلادی منتشر شود.

Day of Infamy

بازی Day of Infamy یک اثر هاردکور اول شخص تیراندازی است که وقایع آن در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و دارای بخش تک‌نفره و چندنفره است. این بازی دارای بیش از ۶۰ سلاح جنگ جهانی دوم به همراه ۳۳ یگان تاریخی بین ارتش ایالات متحده، ارتش آلمان نازی و کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا است.

تجربه رایگان بازی Day of Infamy پس از برگزاری یک لایو استریم به وسیله توسعه‌دهندگان در ساعت ۲۰:۳۰ ششم اردیبهشت‌ماه (۲۶ آوریل) امکان‌پذیر خواهد بود. در این لایو استریم شاهد یک بخش پرسش و پاسخ زنده و اهدای جوایز خواهیم بود. تریلر جدیدی از بازی Day of Infamy منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده