// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

آپدیت بزرگ PUBG Mobile با محوریت اضافه شدن حالت‌های جدید منتشر شد

در جریان آپدیت بزرگ بازی PUBG Mobile برای اندروید و آیفون، شاهد اضافه شدن حالت‌های جدید و بهبود گیم‌پلی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو پابجی کورپ (PUBG Corp) و کمپانی Tencent، سازنده و ناشر بازی PUBG Mobile، به‌تازگی آپدیت نسخه 0.4.0 این بازی را برای اندروید و آیفون منتشر کردند که می توان از آن به‌ عنوان آپدیت بزرگ بازی موبایل PUBG یاد کرد.

اولین جزئیات این به‌روزرسانی، مربوط به اضافه شدن حالت آرکید به بازی PUBG Mobile است. در این حالت ۲۸ نفره، بازیکنان می‌توانند با دوستان‌شان یا به صورت انفرادی وارد بازی شوند. از طرفی در سیستم بازی ۶ محدودیت تعبیه شده است که در هر دور بازی کردن، یکی از این محدودیت‌ها اعمال می‌شود. برای مثال، یکی از محدودیت‌ها این است که تنها نوع خاصی از اسلحه‌ها در دسترس شما قرار می‌گیرد.

جدا از حالت آرکید، یک حالت تمرینی به نام Training Grounds به بازی اضافه شده است که در جریان آن شما قبل از وارد شدن به بازی اصلی، می‌توانید وارد یک زمین تمرینی شوید و با اسلحه‌ها و آیتم‌های بازی تمرین کنید. جدا از دو حالت ذکر شده، تیم سازنده تغییراتی را روی گیم‌پلی بازی اعمال کرده است. از میان این تغییرات می‌توان به اضافه شدن یک ویژگی جدید اشاره کرد که بازیکنان قبل از باز کردن چترشان می‌توانند از آن استفاده کنند.

همچنین در منوی تنظیمات بازی اندروید و آیفون PUBG Mobile گزینه‌ای اضافه شده است که با فعال کردن آن، درب‌های داخل بازی به صورت خودکار باز می‌شوند. درانتها برای خواندن تمامی جزئیات آپدیت بزرگ بازی PUBG Mobile می‌توانید به منبع مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده