// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

احتمالا شاهد عرضه Call of Duty Battle Royale روی نینتندو سوییچ خواهیم بود

با توجه به یک شایعه، امکان دارد بازی Call of Duty Battle Royale روی نینتندو سوییچ عرضه شود.

در گذشته شایعه‌ای منتشر شد که قرار بود بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای نینتندو سوییچ منتشر شود که این خبر از سوی ناشر رد شد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا بازی Call of Duty Battle Royale قرار است به صورت جداگانه روی نینتندو سوییچ عرضه شود. به‌عبارتی نسخه Black Ops 4 روی نینتندو سوییچ عرضه نمی‌شود و فقط شاهد یک نسخه بتل رویال از این بازی روی کنسول سوییچ خواهیم بود.

این در حالی است که اگر حالت بتل رویالی برای این بازی در کار باشد، به‌همراه نسخه اصلی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد اما نسخه سوییچ بازی فقط حالت بتل رویال را در بر خواهد داشت. از طرفی گزارش شده که این نسخه توسط استودیو Raven Software در حال توسعه است.

جدا از این مسائل، نینتندو سوییچ کنسولی است که همچنان به فروش بالای خود ادامه داده و این فرصت برای اکتویژن، می‌تواند به فروش بیشتر مجموعه Call of Duty کمک کند. از طرفی هنوز بازی های بتل رویال معروف صنعت گیم روی نینتندو سوییچ عرضه نشده‌اند و بازی Call of Duty Battle Royale می‌تواند به اثری محبوب و پرمخاطب تبدیل شود.

با تمام این تفاسیر باید منتظر ۲۷ اردیبهشت ماه (۱۷ می) و معرفی رسمی Call of Duty: Black Ops 4 بمانیم و ببینیم اکتیویژن چه مواردی را برای مخاطبان این سری آماده کرده است.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده