نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱

نسخه اول The Witcher را رایگان از GOG دریافت کنید

فروشگاه GOG، بازی The Witcher: Enhanced Edition را به صورت رایگان در اختیار کاربران کامپیوتر قرار داده است. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

اگر هنوز اولین قسمت از مجموعه‌ی ویچر، سه‌گانه‌ی تحسین شده‌ی استودیو CD Projekt، را بازی نکرده‌اید، از فرصت بسیار خوبی که به‌وجود آمده است استفاده کنید چرا که می‌توانید بازی The Witcher: Enhanced Edition را به صورت رایگان دریافت و تجربه کنید. هم‌اکنون، فروشگاه اینترنتی GOG نسخه‌ی رایگان این بازی را در دسترس کاربران کامپیوتر قرار داده است و شما می‌توانید با خواندن توضیحاتی که در ادامه‌ی این مطلب آورده شده، آن را دریافت کنید.

اگر همین الان به فروشگاه GOG و صفحه‌ی بازی The Witcher: Enhanced Edition بروید می‌بینید که بازی رایگان نیست، در نتیجه برای اینکه بتوانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید باید یک سری کارها را انجام بدهید. در ابتدا، شما باید بازی Gwent: The Witcher Card Game را نصب کنید. این بازی کاملا رایگان است و دانلود و نصب کردن آن مشکل نخواهد بود. اگر از کارت‌بازی کردن در The Witcher 3 لذت می‌بردید، تجربه‌ی Gwent: The Witcher Card Game برای‌تان خوش‌‌آیند خواهد بود.

بعد از اینکه بازی را نصب کردید، برای دسترسی به نسخه‌ی رایگان اینجا را کلیک کنید. به‌یاد داشته باشید که برای دسترسی به بازیِ رایگان، باید در خبرنامه‌ی وب‌سایت GOG.com نیز عضو شوید. (شما می‌توانید هر زمان که خواستید اشتراک‌تان را لغو کنید). با عضویت در خبرنامه‌ی این سایت یک کارت مخصوص برای بازی Gwent نیز دریافت خواهید کرد و اگر مایل به ادامه‌ی بازی هستید قطعا به دردتان خواهد خورد.

اگر هنوز سه‌گانه‌ی ویچر را تجربه نکرده‌اید و دوست دارید این کار را انجام دهید، می‌توانید بازی The Witcher 2: Assassins Of Kings Enhanced Edition را با ۸۵ درصد تخفیف به قیمت ۳ دلار و بازی The Witcher 3: Wild Hunt را با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۰ دلار، در قالب حراجی که سایت GOG برگزار کرده است خریداری کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده