نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

ولو استودیو سازنده بازی Firewatch را خریداری کرد

کمپانی ولو استودیو کامپو سانتو، سازنده بازی Firewatch را خریداری کرده است. 

کمپانی ولو که چندی پیش اعلام کرد باز هم در زمینه ساخت بازی‌های ویدیویی فعالیت خواهد کرد، امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو کامپو سانتو، سازنده بازی Firewatch را خریداری کرده است. این خبر توسط استودیو مذکور اعلام شد و در بیانیه آن‌ها آمده است که ۱۲ عضو کامپو سانتو رضایت خود را مبنی بر فروش استودیو به ولو اعلام کرده‌اند و در این استودیو از این پس، زیرمجموعه Valve خواهند بود. 

البته خرید کامپو سانتو توسط ولو، خللی در برنامه‌های این استودیو ایجاد نخواهد کرد و آن‌ها قرار است مثل سابق اقدام به ساخت بازی‌های ویدیویی کنند. از طرف دیگر بازی In The Valley of Gods این استودیو که در جریان گیمزکام به عنوان یک بازی انحصاری کامپیوتر معرفی شده بود، قرار است ساخته شود و لغو نخواهد شد. به‌علاوه کامپو سانتو کماکان به پشتیبانی از بازی فایرواچ هم ادامه خواهد داد. 

به هر حال ولو با داشتن پلتفرم استیم و سابقه درخشان در زمینه ساخت بازی‌هایی چون Half-Life، Portal یا Counter Strike، جزو شرکت‌های بزرگ در حوزه بازی‌های ویدیویی است و باید منتظر ماند و دید که هدف اصلی آن‌ها از خرید استودیو کامپو سانتو چیست. نظرات خود را در این مورد با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده