// شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

جدید‌ترین آپدیت ایکس باکس وان پشتیبانی از نمایشگر‌های ۱۲۰ هرتز را به همراه دارد

جدیدترین آپدیت ایکس باکس وان در راه است و طبق گفته‌های مایکروسافت ویژگی‌ها و تغییرات جالبی را به همراه خواهد داشت.

امروز شرکت مایکروسافت اعلام کرد که ویژگی‌های جدید و جالبی را به عنوان بروزرسانی ماه می (اردیبهشت-خرداد) برای ایکس باکس وان منتشر خواهد کرد.

به عنوان اولین مورد از این ویژگی‌ها، می‌توان به افزوده شدن پشتیبانی از نمایشگر‌های ۱۲۰ هرتز، هم برای رزولوشن تصویر 1080p و هم برای رزولوشن 1440p، اشاره کرد. همچنین کاربران از این پس قادر خواهند بود که نرم‌افزار‌ها و بازی‌های مورد نظر خود را به گرو‌ه‌های جدید پین کنند و حتی نام این گروه را تغییر دهند. توانایی اضافه کردن این گروه‌ها به صفحه‌ی اصلی نیز افزوده شده است؛ البته باید گفت که این بخش در ابتدا برای تمامی کاربران در دسترس نخواهد بود و به صورتی تدریجی به سیستم‌ها اضافه خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالبی که به این بروزرسانی افزوده شده، قابلیت برش یا Trim کلیپ‌ها به صورت مستقیم در بخش Guide است. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند لحظه‌های مناسب و نابی را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

در بخش تنظیمات خانوادگی دستگاه نیز یک صفحه با نام Details افزوده می‌شود که به والدین اجازه می‌دهد به راحتی به تمامی تنظیمات و گزینه‌های مدیریتی بخش Family Settings دسترسی داشته باشند.

نرم‌افزار لوازم جانبی ایکس‌باکس هم دچار تغییراتی شده است و برخی از دستورات مربوط به دکمه‌ها نیز تغییر کرده تا علاوه‌ بر راحتی، حس بصری و کاربر پسند‌تری برای این بخش به ارمغان آورده شود.

در ادامه‌ی مطلب می‌توانید برخی از تصاویر مربوط به این بروزرسانی را مشاهده فرمایید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده