نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

بازی Warhammer 40,000: Inquisitor‌ –‌ Martyr با تاخیر یک ماهه عرضه خواهد شد

به‌تازگی توسعه‌دهندگان بازی Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr اعلام کرده‌اند که عرضه‌ی همزمان این بازی روی پلتفرم‌های اعلام‌شده با تاخیری یک ماهه مواجه خواهد شد.

ماه گذشته NeocoreGames ،Bigben Interactive و Games Workshop اعلام کردند که بازی Warhammer 40000: Inquisitor – Martyr به‌طور همزمان در تاریخ ۱۸ اردیبهشت روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. متاسفانه امروز باخبر شدیم که به دلیل بروز برخی مشکلات، عرضه‌ی این بازی تا تاریخ ۱۵ خردادماه به تعویق افتاده است.

با وجود اجرای کاملا روان نسخه‌ی PC بازی، ظاهرا NeocoreGames در آخرین دقایق توسعه‌ی نسخه‌های کنسولی به برخی مشکلات فنی برخورد کرده و همین موضوع باعث شده است تا بر خلاف نسخه‌ی پی سی، روند تکمیل دیگر نسخه‌های این بازی با چنین تاخیری مواجه شود.

پیش از این، قرار بود که این بازی به شکل همزمان روی همه‌ی پلتفرم‌های اعلام‌شده منتشر شود، اما مشکلات به‌وجود آمده باعث شده است تا انتشار تمامی نسخه‌های Warhammer 40,000: Inquisitor – Martyr با تاخیر یک ماهه مواجه شود. حال، با وجود اینکه این تاخیر قطعا باعث نارضایتی و ناامیدی برخی طرفداران خواهد شد، اما می‌توان امید داشت که این موضوع باعث هرچه‌ بهتر شدن نسخه‌های کنسولی این بازی و در نتیجه‌، عرضه‌ی باکیفیت‌تر این بازی محبوب و مورد‌انتظار شود.

در نهایت همانطور که پیش‌تر نیز خواندید، این بازی در تاریخ ۱۵ خرداد برای PC ،PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده