نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

از قابلیت Photo Mode بازی God of War رونمایی شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی از قابلیت Photo Mode بازی God of War رونمایی کرد که در آپدیت‌های آتی به بازی اضافه می‌شود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در لایواستریم عرضه بازی God of War از قابلیت Photo Mode بازی رونمایی کرده است که با یک بروزرسانی به بازی اضافه می‌شود. در حالی که هنوز تاریخ راهیابی این قابلیت جذاب به بازی God of War مشخص نیست، اما ویدیو جدیدی به اشتراک گذاشته شده است که نحوه کار آن را به نمایش در می‌آورد.

گزینه‌های زیادی برای کار در قابلیت Photo Mode وجود دارد که از میان آنها می‌توان به جابه‌جایی بین دو حالت نمایش یا عدم نمایش کاراکترها در صحنه و تغییر حالت چهره کریتوس و آترئوس اشاره کرد. این قابلیت قطعا بسیاری را بازیکنان را ساعت‌ها برای یافتن بهترین زاویه دوربین و کار با تمام گزینه‌های موجود سرگرم خواهد کرد. چنین قابلیتی را پیش‌تر در بازی Horizon Zero Dawn تجربه کرده بودیم.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی God of War امروز در تاریخ سی و یکم فروردین‌ماه (۲۰ آوریل ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد. در میان سایر مطالب مرتبط با بازی God of War باخبر شدیم که این بازی با کنار زدن سایر رقبا رتبه اول انحصاری‌های کنسول PS4 را از آن خود کرده است و از سوی دیگر فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس به تمجید از استودیو سانتا مونیکا پرداخته است. همچنین کوری بارلوگ، کارگردان بازی در تازه‌ترین مصاحبه‌های خود درباره اهمیت حضور آترئوس در بازی و تلاش‌هایش برای حفظ کریتوس در این مجموعه سخن گفته است. در کنار تمام این موارد، اخیرا تریلرهایی نیز از بازی منتشر شد که «پشت صحنه و ماجراجویی تازه کریتوس»، «دشمنان مرگبار بازی با نام Revenant»، «طراحی و پیشرفت شخصیت اصلی» و «ترول‌های پرقدرت بازی» به نمایش در آورد.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به جدیدترین نسخه بازی «خدای جنگ» را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده