// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲

بازی Serious Sam 4: Planet Badass با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Croteam با انتشار تریلری از بازی Serious Sam 4: Planet Badass به رونمایی از آن در مراسم E3 2018 اشاره کرد.

شاید اگر همه ما قرار باشد لیستی از شوترهای اول شخص قدیمی، با فضایی خون‌بار و پر هرج و مرج تهیه کنیم، بعید است که نامی از سری Serious Sam در آن آورده نشود؛ سری بازی جالب و خاصی که حدود هفت سال از آخرین دیدارمان با آن می‌گذرد و حالا در فاصله دو ماه مانده تا E3 2018، استودیو Croteam رسما از نسخه جدید این مجموعه با نام Serious Sam 4: Planet Badass رونمایی کرده است. این بازی با تریلر کوتاهی در مراسم Reboot Develop در کشور کرواسی معرفی شد و یکی از اعضای اصلی تیم سازنده نیز این‌طور به رونمایی از این اثر پرداخت:

در طول هفت سال گذشته استودیو کروتیم ۶ بازی مختلف منتشر کرده است، اما همیشه این سوال مطرح می‌شد که پس کِی نوبت سری Serious Sam می‌شود؟

خب، ماه ژوئن امسال و در کنفرانس Devolver Digital در مراسم E3 2018 من از نسخه جدید این مجموعه رونمایی خواهم کرد و آن سوال همیشگی هم دیگر پرسیده نخواهد شد.

دانلود از آپارات

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از جزئیات بازی و پلتفرم‌های مقصد آن منتشر نشده است، اما تریلر کوتاه بازی Serious Sam 4: Planet Badass ما را دوباره به دیدار شخصیت Sam روی یک موتور هارلی دیویدسون دعوت می‌کند و کماکان نشان از همان دنیای آشنا و پرتلاطم قدیمی دارد. همچنین تیم سازنده اشاره کرده که بازی با موتور بهبودیافته Serious Engine ساخته خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده