// جمعه, ۳۱ فروردین ۹۷ ساعت ۱۰:۲۵

جید ریموند، تهیه کننده بازی‌های Assassin's Creed و Splinter Cell: Blacklist، در جدیدترین مصاحبه‌اش درباره بازی‌های داستان محور صحبت کرده است.

با وجود تعطیلی استودیو Visceral Games و لغو شدنِ ساخت بازی تک‌نفره‌ی Star Wars، کمپانی Electronic Arts هنوز به بازی‌هایی که داستان غنی و کمپین‌های تک نفره قوی دارند باور و علاقه‌ دارد.

جِید ریموند، تهیه کننده دو نسخه ابتدایی سری Assassin's Creed و مدیر کمپانی Motive Studios (استودیو سازنده‌ی بخش داستانی بازی Star Wars: Battlefront II)، در گفتگوی خود با سایت USGamer اعلام کرد که از نظر او بخش داستانی و تک‌نفره بازی‌ها قطعا هنوز نمرده‌اند. او می‌گوید:

آن‌ها قطعا نمرده‌اند! من عاشق بازی‌های داستان‌محور هستم و با ساخت بازی‌های این‌چنینی،  وارد صنعت بازی‌سازی شدم. فکر می‌کنم که هنوز چیزهای زیادی برای کشف کردن در بازی‌های داستان محور وجود دارد که می‌توانیم به سراغ‌شان برویم؛ مواردی بی‌نظیر که هنوز آن‌ها را کشف نکرده‌ایم.

ما هنوز نمی‌دانیم که یک بازی مبتنی بر روایت اجتماعی چیست؛ یا اینکه داستان یک بازی چه خدماتی می‌تواند بکند؟ پس اینکه بتوانیم داستانی خلق کنیم که در عین جذاب بودن، پویا باشد، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

نظر شما در مورد بازی‌های تک نفره چیست؟


منبع Gamepur

اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده