نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

دو کتاب با محوریت بازی Spider-Man تایید شد

یک مجموعه‌ کتاب با محوریت بازی Spider-Man به‌زودی عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

بازی Spider-Man، جدیدترین ساخته‌ی شرکت Insomniac Games، یکی از موردانتظارترین بازی‌های پلی استیشن 4 است که شهریور امسال منتشر خواهد شد و نمایشی خیره‌کننده از مرد عنکبوتی، یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمان‌های عصرِ حاضر، ارائه خواهد کرد. امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که برای این بازی محتویاتی عرضه خواهد شد که به کمک‌ آن‌ها، پیش‌زمینه داستانی بازی و شخصیت مرد عنکبوتی را بیشتر درک خواهیم کرد.

به نقل از سایت پالیگان، عرضه دو کتاب با محوریت بازی اسپایدرمن تایید شده است که شرکت Titan Books آن‌ها را عرضه خواهد کرد. اولین کتاب از این مجموعه‌ی دو جلدی تحت نام Spider-Man: Hostile Takeover عرضه خواهد شد؛ این رمان، یک پیش‌درآمد داستانی برای بازی محسوب می‌شود و به اتفاقات و وقایع قبل از بازی می‌پردازد. Spider-Man: Hostile Takeover در تاریخ ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) عرضه خواهد شد.

در این کتاب با دوستان و دشمنانِ معروف مرد عنکبوتی، از جمله شوکر، اکو، بلاد اسپایدر، جیمز جونا جیمسون و مری جین بیشتر دیدار خواهیم کرد. کتاب Hostile Takeover به قلم دیوید لیس، نویسنده‌ی کتاب Black Panther: The Man Without Fear، نوشته شده است و با ایجاد کردن ارتباط میان پیتر و اشخاصی که ذکر شدند (و در بازی نیز حاضر خواهند بود)، به طور مستقیم به بازی مرتبط می‌شود.

Spider-Man: Hostile Takeover

دومین کتاب از این مجموعه، Spider-Man: The Art of the Game نام دارد و توسط پُل دِیویس به رشته تحریر درآمده است. این کتاب تصاویر مختلفی از جمله طرح‌ها و کانسپت‌آرت‌هایی از بازی را که تا به حال «دیده نشده‌‌اند» در کنار یک سری آرت‌ورک و تصاویر نهایی از بازی، به مخاطبان ارائه خواهد کرد. آرت‌بوک بازی در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) عرضه خواهد شد.

Spider-Man: The Art of the Game

بازی Spider-Man در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تمامی اخبار مربوط به بازی Spider-Man را از صفحه آن در سایت زومجی دنبال کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده