// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹

رویداد The Blitzkrieg Community بازی COD: WWII آغاز شد

کاربران بازی Call of Duty: WWII هم‌اکنون می‌توانند رویداد The Blitzkrieg Community را تجربه کنند.

چندی پیش بود که اکانت توییتر بازی کالاف دیوتی از رویداد آینده بازی Call of Duty: WWII خبر داد و حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی اکتیویژن (Activision) و استودیو اسلج‌ همر گیمز (Sledgehamme Games)، ناشر و سازنده این بازی، رویداد جدید COD: WWII را با نام The Blitzkrieg Community در دسترس کاربران قرار دادند که در جریان این رویداد، شاهد اضافه شدن محتوای مختلفی به بازی هستیم.

اولین مورد که به بازی Call of Duty: WWII، اضافه شده است، حالت Ground War نام دارد که می‌توانید این حالت را در نقشه‌های متوسط و بزرگ بازی و تمامی نقشه‌های حالت War، تجربه کنید. دومین مورد که به بازی اضافه شده است، نقشه Headquarters است. البته تنها در حالت‌های Gun Game، Free for All و Prop Hunt می‌توانید وارد نقشه Headquarters شوید و تجربه‌ی جنگیدن در هاب بازی، واقعا لذت بخش و متفاوت است.

در کنار این موارد، شاهد اضافه شدن ۶ اسلحه جدید با نام‌های ITRA Burst، اسلحه نیمه خودکار Type 5، اسلحه تمام خودکار M2 Carbine، اسلحه Sterling SMG، اسلحه بولت اکشن Type 38 و چوب بیسبال برای ضربات Melee به بازی Call of Duty: WWII هستیم. حال از این ۶ اسلحه، سه اسلحه ITRA Burst، Sterling و چوب بیس بال را باید از طریق بخش جمع آوری اسلحه کسب کنید و مابقی اسلحه‌ها را از طریق Supply Dropها می‌توانید کسب کنید.

درانتها به مناسبت عرضه رویداد The Blitzkrieg Community، تیم سازنده ویدیویی از این رویداد و محتوای مختلف آن منتشر کرده است که می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همچنین کاربران پلی استیشن 4 بازی نیز جدا از این رویداد می‌توانند از محتوای بسته الحاقی War Machine نیز بهره ببرند. متاسفانه تاریخ انتشار این بسته الحاقی برای سایر پلتفرم‌ها منتشر نشده است. کاربران می‌توانند بسته الحاقی War Machine را با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنند و اگر سیزن‌پس بازی که ۵۰ دلار قیمت دارد خریداری کرده باشید، War Machine را رایگان دریافت می‌کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده