نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Castlevania: Grimoire of Souls برای iOS معرفی شد

کمپانی کونامی نسخه جدید بازی Castlevania را معرفی کرده است که البته، فقط برای iOS منتشر خواهد شد. 

Castlevania به عنوان یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های ویدیویی در سبک اکشن/پلتفرمر دو‌بعدی، هنوز هم طرفداران زیادی دارد و حتی نسخه‌های جدید آن هم که در سبک اکشن ماجراجویی و به شکل سه‌بعدی ساخته شده بودند، استقبال خیلی خوب کاربران را در پی داشتند. به همین دلیل خیلی‌ها چشم‌انتظار معرفی یک نسخه جدید از این مجموعه توسط کونامی بودند و خب این شرکت، اخیرا نسخه جدیدی از این سری را معرفی کرده است که البته فاصله زیادی با انتظارات طرفداران دارد. 

نسخه جدید کسلوانیا با نام Castlevania: Grimoire of Souls و فقط برای iOS معرفی شده است. داستان بازی، از جایی آغاز می‌شود که کنت دراکولا کشته شده است و همه، تصور می‌کنند که جهان وارد یک صلح ابدی شده است. با این حال پس از گذشت مدتی آریکا، شخصیت اصلی بازی نامه‌ای مبنی بر اینکه کنت دراکولا مجددا زنده شده دریافت می‌کند و همین، آغازی بر ماجراجویی این شخصیت در بازی Castlevania: Grimoire of Souls است. این بازی از ویژگی‌های چندنفره هم پشتیبانی خواهد کرد و مثلا می‌توانید در حالت Co-Op چهارنفره با باس‌ها مبارزه کنید یا اینکه وارد نبرد‌های چهار بازیکن در برابر چهار بازیکن شوید. 

Castlevania: Grimoire of Souls

Castlevania: Grimoire of Souls همچنین داستان کاملا جدیدی دارد و علاوه بر شخصیت آریکا، در بازی کاراکتر‌های دیگری مثل لوسی هم که در واقع یک محقق است، حضور دارند. همچنین امکان تجربه بازی با کاراکتر‌های مشهور این سری مثل آلوکارد، شارلوت، ماری و دیگران وجود دارد. این بازی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد و فقط هم برای iOS تایید شده است و سازندگان، اطلاعاتی از احتمال انتشار آن روی اندروید ارائه نکرده‌اند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده