// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

اسکین های مسابقات All-Access Pass بازی اورواچ رونمایی شد

مسابقات لیگ توییچ برای بازی اورواچ در پیش است و طی یک خبر، توییچ از اسکین‌های مرتبط با این رویداد رونمایی کرد.

اخیرا طی رویدادی با نام Retribution تعدادی زیادی اِسکین برای بازی Overwatch منتشر شده است؛ البته باید خاطرنشان کرد که این اِسکین‌ها با روش‌های کاملا متفاوتی نسبت به پوشش‌های استاندارد قابل دسترسی است.

طی یک رویداد خبری، Twitch رسما از ۱۲ اِسکین جدید با تم شرکت‌کنندگان در لیگ اورواچ رونمایی کرد. از اسکین‌هایی که در این رویداد به نمایش در آمده می‌توان به سری جایگزین Away اشاره کرد که برای شخصیت‌های دی‌وا، آنا، زایرا، گنجی، سومبا، لوسیو، ویدومیکر، اوریسا، وینستون، رین‌هارت، زِنیاتا و جانکرت منتشر شده‌اند. در تصویر زیر می‌توانید یک نمای کلی از این اسکین‌های ذکر شده را مشاهده فرمایید.

]Overwatch

همه‌ی این موارد به عنوان بخشی از مسابقات لیگ قهرمانی بازی اورواچ با نام All-Access Pass که توسط Twitch ترتیب داده شده، خواهند بود. تمامی این موارد به عنوان بسته‌های از پیش معرفی‌شده در دسترس خواهند بود که علاوه بر اسکین‌های یاد شده شامل برخی اسپری‌های درون بازی و مدال‌هایی برای استفاده در بخش چت‌های نرم‌افزار توییچ نیز خواهد بود. البته این رویداد رایگان نیست و برای شرکت در آن باید مبلغ ۳۰ دلار پرداخت شود که برای کاربران سایت‌های آمازون و توییچ این مبلغ به ۲۰ دلار می‌رسد.

طبق اخبار منتشر شده، احتمالا تمامی این اِسکین‌ها در اوایل ماه می (اواسط اردیبهشت) به بازی افزوده خواهند شد تا با مسابقات مرحله‌ی سوم این رویداد که در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت) برگزار می‌شوند، هماهنگ باشد. البته باید خاطرنشان کرد که این اسکین‌ها به صورت Early Access نیز چندی پیش مورد آزمایش قرار گرفته‌اند، اما هنوز از طرف شرکت بلیزارد به صورت رسمی خبری منتشر نشده که آیا این اسکین‌ها در ازای League Token و همانند اسکین‌های استاندارد مسابقات در دسترس خواهند بود یا به روش دیگری باید برای تهیه آن‌ها اقدام کرد.

با صرف نظر از این موارد، هشت اسکین لجندری طی رویداد Retribution منتشر شده که هم‌اکنون قابل دسترسی است. علاوه بر این‌ها، در این رویداد شاهد بازگشت بخش Co-op Brawl پس از یک سال غیبت هستیم که به سبک PvE است و مد‌ و نقشه‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. همچنین به همراه این افزونه‌ها برخی تغییرات جزئی برای بهبود و تعادل در بازی نیز صورت خواهند گرفت. رویداد Retribution چندی پیش آغاز شده و تا تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در بازی موجود خواهد بود.


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده