نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بخشی از درآمد بازی The Thin Silence، به یک انجمن خیریه اهدا خواهد شد

دو شرکت Two PM و Nkidu Games، سازنده و ناشر بازی The Thin Silence، بخشی از درآمد حاصل از فروش بازی The Thin Silence را به یک موسسه‌ خیریه‌ غیرانتفاعی اهدا خواهند کرد.

جدیدترین ساخته‌ی دو شرکت Two PM و Nkidu Games، اثری در سبک ماجراجویی به نام The Thin Silence است و به موضوع افسردگی و عدم اعتماد به نفس می‌پردازد. این بازی در تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) برای ویندوز و مک منتشر خواهد شد. در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که آن‌ها با انجمن خیریه CheckPoint همکاری خواهند داشت و بخشی از درآمد حاصل از فروش بازی را به آن‌ها اهدا خواهند کرد.

چک‌پوینت، یک خیریه‌ی غیرانتفاعی است که سعی می‌کند از طریق بازی‌های رایانه‌ای و تکنولوژی، به بیماران ذهنی کمک کند. با توجه به گفته سازندگان The Thin Silence، آن‌ها به ازای فروش هر نسخه از بازی، ۱۰ سنت به حساب این خیریه واریز خواهند کرد.

بن فولینگتن، مدیر فنی بازی، درباره‌ی مراحل توسعه‌ی The Thin Silence و همکاری این استودیو با خیریه‌ی چک‌پویت گفت:

وقتی ساخت The Thin Silence را شروع کردیم نمی‌دانستیم که قرار است یک بازی با موضوع سلامت روان بسازیم. من خیلی علاقه نداشتم که برای ساخت یک بازی این‌ چنینی وقت زیادی بگذاریم چرا که از مطرح کردن چنین مسائلی می‌ترسیدم و خجالت می‌کشیدم؛ به هر حال بازی‌‌ها ساخته می‌شوند تا کاربران «تفریح» کنند. ما با دیدن کارهای انجمن خیریه‌ی چک‌پوینت، با خود فکر کردیم که ما می‌توانیم، و باید یک بیانیه برای‌شان ارسال کنیم و از علاقه‌مان به همکاری با آن‌ها بگوییم.

The Thin Silence یک بازی پنج ساعته است و داستان کاراکتری به نام ازرا را که از افسردگی و عدم اعتماد به نفس رنج می‌برد بازگو خواهد کرد. در طول بازی شاهد مقابله او با تجربه‌های دردناک مختلفی که بر سر راهش قرار می‌گیرند خواهیم بود. در بحث گیم‌پلی، تمامی استانداردهای سبک ماجراجویی رعایت شده است؛ در The Thin Silence با پازل‌های مختلفی روبه‌رو خواهیم شد و ابزارهای مختلفی برای ازرا خواهیم ساخت تا در طول بازی استفاده کند.

بازی The Thin Silence در تاریخ ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت) برای PC منتشر خواهد شد


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده