نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۵

تاریخ شروع پری لود بازی God Of War مشخص شد

تاریخ پری لود بازی موردِ انتظار God Of War مشخص شد. با زومجی همراه باشید.

بازی God Of War، جدیدترین ساخته‌ی استودیو سانتا مونیکا، به زودی منتشر می‌شود؛ بعضی از بازیکنان اما این شانس را دارند که با توجه به منطقه‌ای که در آن ساکن هستند، بازی را نسبت به تاریخ انتشار رسمی‌اش، یعنی جمعه ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین)، زودتر تهیه کنند.

اگر می‌خواهید بازی را به صورت دیجیتالی تهیه کنید، می‌توانید God Of War را از تاریخ ۳۱ فروردین ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت تهران از فروشگاه پلی استیشن استور آمریکا خریداری کنید. بازی God Of War برای انتشار در اروپا و استرالیا در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین) لیست شده، اما هنوز ساعت دقیق انتشار بازی در این مناطق مشخص نشده است. در این میان، سونی اعلام کرده است که پری لود این بازی در آمریکا، روز سه‌شنبه، ۱۷ آوریل (امروز)، در ساعتی نامشخص آغاز خواهد شد.

شما می‌توانید قبل از انتشار بازی، آن را به صورت دیجیتالی پیش خرید کنید و از جوایزی که برای‌تان به همراه خواهد آورد استفاده کنید. با خرید نسخه استاندارد بازی God Of War، صاحب تعداد بسیار زیادی آواتار خواهید شد؛ نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی اما دارای محتویات اختصاصی مثل زره مخصوص و تعدادی پوشش برای سپر کریتوس است.

بازی God Of War جدیدترین قسمت از این مجموعه بعد از بازی God of War Ascension است که برای پلی استیشن 3 منتشر شده بود و برخلاف نسخه‌های قبلی، روی داستان کریتوس و پسرش، آترئوس، متمرکز شده است. این بازی به روش‌های مختلف و قابل توجه، خود را نسبت به قسمت‌های قبلی این مجموعه متمایز کرده است؛ به عنوان مثال ماجرای بازی در یونان باستان رخ نمی‌دهد یا دیگر از سلاح افسانه‌ای کریتوس، Blades Of Choas، خبری نیست و او با تبری به نام Leviathan، به جنگ اساطیر نورس خواهد رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده