نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

قیمت مجموعه Shenmue HD اعلام شد

اطلاعات جدیدی درباره‌ی کالکشن دو نسخه‌ی اول سری Shenmue که قرار است به زودی برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه شود، منتشر شد.

سگا با انتشار خبر عرضه‌ی دو نسخه‌ی اول سری کلاسیک Shenmue برای کنسول‌های نسل هشت و کامپیوتر در هفته‌ی گذشته تحت عنوان Shenmue HD Collection، طرفداران این سری را بسیار خوشحال کرد. حال در ادامه‌ی اخبار گزارش‌شده درباره‌ی این بازی، اطلاعات جدیدی درباره‌ی این کالکشن منتشر شده است.

آدام کورالیک، از فعالان وب‌‌سایت YouTube، امروز ویدیویی را منتشر کرد که حاوی اطلاعات اضافه‌ای درباره‌ی مجموعه‌ی اچ دی Shenmue I و Shenmue II بود که قرار است در اواخر سال میلادی پیش رو برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شود.

کورالیک اعلام کرد که قیمت این مجموعه ۲۹.۹۹ دلار خواهد بود. همچنین نسخه فیزیکی تنها برای Xbox One و PS4 منتشر می‌شود و طرفدارانی که قصد دارند این دو بازی را روی کامپیوتر تجربه کنند، باید آن را به صورت دیجیتالی خریداری کنند.

به جز قیمت مجموعه، کورالیک در ویدیوی خود عنوان کرد که D3t Ltd که پیش‌تر روی بازی‌هایی همچون Killzone: Shadow Fall ،LawBreakers و The Witcher 3: Wild Hunt کار کرده، وظیفه‌ی کار روی نسخه‌ی جدید این دو بازی را بر عهده دارد. کورالیک در ادامه گفت که سیستم اچیومنت و تروفی روی پلتفرم‌های مختلف این بازی وجود خواهد داشت.

با وجود اینکه کورالیک اطلاعات زیادی را درباره‌ی این بازی‌ها در ویدیوی خود به اشتراک گذاشت، گفت که او تنها اجازه‌ی صحبت کردن راجع به ۵ درصد اطلاعاتی را دارد که درباره‌ی این مجموعه می‌داند؛ پس به وضوح می‌شود حدس زد که با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی این مجموعه، اخبار زیادی حول آن به گوشمان خواهد رسید.

مجموعه‌ی Shenmue HD در اواخر سال میلادی جاری برای Xbox One ،PS4 و کامپیوتر در غرب و انحصارا برای PS4 در ژاپن منتشر خواهند شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده