نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

اطلاعاتی جدید از بازی Kingdom Hearts III منتشر شد

در جریان ملاقات کارگردان بازی Kingdom Hearts III با هواداران در کالیفرنیا، اطلاعاتی جدید از این بازیِ محبوب منتشر شد. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که تتسویا نومورا، کارگردان بازی Kingdom Hearts III، پس از نمایش دادن یک تریلر از این بازی در ملاقاتی که با هواداران در کالیفرنیا داشت، در پنل اختصاصی این بازی به انتشار اطلاعاتی جدید از آن پرداخت.

اول از همه مشخص شد که شما می‌توانید مینی گیم‌های بازی را در خودش، پیدا و آزاد کنید. سپس این مینی گیم‌ها از طریق دستگاه گیمی که سورا، کاراکتر اصلی بازی، دارد در دسترس قرار خواهند گرفت. در کل ۲۰ مینی گیم در بازی موجود خواهد بود که بعضی از آن‌ها قبل از انتشار Kingdom Hearts III، از طریق بازی Kingdom Hearts Union χ[Cross] در دسترس خواهند بود.

نکته‌ی جالب دیگری که پیرامون این بازی وجود دارد، برگزاری یک رویداد در بازی Kingdom Hearts Union χ[Cross] است که با Kingdom Hearts III مرتبط خواهد بود و هم‌اکنون در حال برگزاری است. در این رویداد، بازیکنان اسامی خود را ثبت می‌کنند و در پایان، ۳۰۰ گیمر خوش‌شانس می‌توانند اسم‌های خود را در بازی اصلی ببینند. نومورا هنوز مشخص نکرده که این اسامی چگونه در بازی Kingdom Hearts 3 نمایش داده خواهند شد.

کاربران می‌توانند به کمک یکی از انجمن‌های اسکوئر انیکس، در این رویداد ثبت‌نام کنند. شرکت‌کنندگان با توجه به امتیازاتی که در این رویداد کسب می‌کنند، شانس دیدن اسامی‌شان در بازی را بالاتر خواهند برد. سه فاکتور مهم در این رویداد وجود دارد که امتیازات داده‌شده به کاربران، با توجه به آن‌ها محاسبه خواهد شد؛ این سه فاکتور عبارتند از: میزان روزهایی که کاربران در این رویداد حاضر بوده‌اند (آنلاین بوده‌اند)، امتیازهای کسب‌شده از مراحل و چالش‌های موجود در رویداد و در نهایت Toon Moogle Medalها. در نهایت به کسانی که اسامی‌شان انتخاب شده یا نشده است، اطلاعیه‌ای ارسال نخواهد شد تا برندگان با دیدن اسم‌شان در بازی، غافلگیر شوند.

بازی Kingdom Hearts III در روزی نامعلوم از سال ۲۰۱۸، برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. هواداران هم‌اکنون می‌توانند این بازی را پیش‌خرید و بازی Kingdom Hearts Union χ[Cross] را روی اندروید و iOS بازی کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده