نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

کمپانی الکترونیک آرتز تغییرات بزرگی در تیم اجرایی خود ایجاد کرد

کمپانی الکترونیک آرتز با انتشار یک اعلامیه، خبر از تغییراتی بزرگ در تیم اجرایی‌اش داد. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

کمپانی Electronic Arts تغییرات زیاد و بزرگی را در تیم اجرایی‌اش لحاظ کرده است. این کمپانی تعداد بسیار زیادی از اعضای رتبه‌دار خود را به پست‌هایی مختلف  و منصوب کرده است. در اعلامیه‌ای که اندرو ویلسون، رئیس کمپانی EA منتشر کرده است، این تغییرات در بین کارمندان کمپانی Electronic Arts مطرح شده است.

پاتریک سُدرلاند نسبت به پستی که در Worldwide Studios داشت، به سمت «طراح اصلی» ارتقاء یافته است. لارا میِله به سمت کارمند ارشد ارتقاء یافته و EA Worldwide Studios را هدایت خواهد کرد. بلیک یورگنسن دو پست خود، یعنی مسئول بخش عملیاتی و اقتصادی را حفظ خواهد کرد. از دیگر تغییرات ایجاد شده در تیم اجرایی EA، می‌توان به انتصاب کریس بروزو به بخش هدایت دو تیم بازاریابی داخلی و تجزیه و تحلیل اشاره کرد. همچنین مت بیلبی به عنوان معاون اجرایی بخش مربوط به رشد استراتژیک کمپانی EA به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ویلسون درباره تغییرات ایجاد شده این توضیحات را ارائه کرده است:

تغییر در صنعت بازی‌های ویدیویی درحال شتاب گرفتن است. با این تغییرات، اتفاقاتی که قرار است در ۴۵ سال رخ بدهد، در ۵ سال رخ می‌دهند. ما باید خودمان را در مسیر هدایت به سوی تحولات آینده قرار دهیم. من به تغییر باور دارم؛ مخصوصا اگر این تغییرات به آینده‌ ما و راحتی کاربران ما کمک کنند. به این ترتیب، ما روی چندین تغییر استراتژیک و سازمانی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که روی هسته‌ی خلاقیت تیم EA متمرکز می‌شود و عملیات‌های‌مان را به دقت به جلو خواهد برد و باعث رشد ذوق ما خواهد شد.

کمپانی EA تمامی این تغییرات را برای بهبود وضعیتی که بعد از انتشار بازی Star Wars: Battlefront 2 رخ داد لحاظ کرده است. بازی‌ای که موضوع پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را به شکلی کاملا گسترده در خود گنجانده بود و همین قضیه هواداران را شاکی کرد و یکی از عوامل اصلی افت نمرات بازی بود. در نهایت EA پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای را از بازی حذف کرد و بعد از آن، یورگنسن گفت که این پرداخت‌ها به شکلی متفاوت باز خواهند گشت. موضوعی که باعث شد انتشار بازی Anthem و ادامه‌ی انتشار محتوا برای بازی Mass Effect: Andromeda به سال ۲۰۱۹ موکول شود. به نظر می‌رسد که کمپانی EA با مشکلاتی رو به رو بوده و اکنون راه مقابله با آن‌ها را یافته است. به همین دلیل ویلسون زمان را برای ایجاد کردن یک سری تغییرات مناسب دیده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده