نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶

بازی Darksiders 3 در E3 امسال غایب خواهد بود

با توجه به تصمیم THQ Nordic، ناشر بازی Darksiders 3، مبنی بر شرکت نکردن در E3 2018، بازی‌های این شرکت از جمله Darksiders 3 در این نمایشگاه غایب خواهند بود.

نمایشگاه E3 هر ساله در شهر لس آنجلس برگزار می‌شود و پرواز از وین، جایی که شرکت THQ Nordic در آن واقع شده، به آمریکا و لس‌آنجلس بسیار سخت و زمان‌بر خواهد بود؛ شاید به همین دلیل، مسئولان THQ Nordic تصمیم گرفته‌اند که امسال به آمریکا سفر نکنند و در نتیجه‌ی این تصمیم، هیچ یک از بازی‌های آینده ناشر اروپایی در E3 2018 نمایش داده نخواهد شد.

به نقل از خود مسئولان THQ Nordic، آن‌ها قصد دارند به‌جای شرکت در E3، در خانه بنشینند، مسابقات جام جهانی فوتبال را تماشا کنند و هر از چند گاهی اخبار صنعت گیم را دنبال کنند! همچنین در جدیدترین پیام اعضای این شرکت به برگزاری کنفرانس مطبوعاتی شرکت Devolver Digital اشاره شده؛ کنفرانسی که بدون شک مثل پارسال، دیوانه‌وار خواهد بود.

شرکت THQ Nordic درباره غیبتش در نمایشگاه E3 می‌گوید:

از اینکه باید بگوییم که قرار نیست حتی لحظه‌ای از این رویداد بزرگ ورزشی را از دست بدهیم بسیار متاسفیم. با این حال، ما در خانه‌های‌مان می‌نشینیم، فوتبال تماشا می‌کنیم و به جای اینکه میزبان مراسمی باشیم، یکی-دو کنفرانس ویدیویی جذاب را (با نگاهی ویژه به شرکت دیوالور) از طریق توییچ تماشا می‌کنیم.

با توجه به این خبر، بازی‌هایی که قرار است شرکت THQ Nordic آن‌ها را منتشر کند و اکنون در دست ساخت هستند، مثل Darksiders III و Biomutant، در همایش‌هایی دیگری مثل گیمزکام آلمان، نمایش داده خواهند شد.

در خبرهایی دیگر از THQ Nordic، مطلع شدیم که این استودیو در اوایل سال ۲۰۱۸ شرکت Koch Media را خرید و در نتیجه، شرکت Volition، سازنده‌ی بازی Saints Row، دوباره زیر نظر THQ اداره خواهد شد. این معامله همچنین شرکت 4A Games و سری Metro را هم در اختیار THQ Nordic قرار داد. می‌توانید متن دقیق این خبر را اینجا بخوانید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده