// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

سگا کنسول Mega Drive Mini را معرفی کرد

کمپانی سگا کنسول Mega Drive Mini را به مناسبت ۳۰ سالگی کنسول مگا درایو معرفی کرد.

کنسول مگا درایو که در سال ۱۹۸۸ عرضه شد، یکی از پرمخاطب‌ترین کنسول‌های قدیمی به شمار می‌آید که اکثرا آن را با نام سگا جنسیس می‌شناسند. حال طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، در جریان رویداد Fes که در ژاپن برگزار شد، کمپانی سگا کنسول Mega Drive Mini یا همان Sega Genesis Mini را معرفی کرد. سگا این معرفی را به مناسبت ۳۰ سالگی کنسول مگا درایو انجام داده است و اعلام کرده که در سال جاری میلادی شاهد عرضه Mega Drive Mini خواهیم بود.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این کنسول منتشر نشده اما می‌توان انتظار داشت که عملکردش همانند دو کنسول SNES Classic Edition و NES Classic Ediition باشد. به عبارتی کنسول Mega Drive Mini قادر به اجرای بازی‌های کلاسیک پیش فرضی است که در حافظه کنسول قرار داده شده‌اند. با این حال باید منتظر بمانیم و ببینیم چه بازی‌هایی برای این کنسول خاطره‌انگیز و دوست داشتنی در نظر گرفته شده است. همچنین می‌توانید Sega Genesis Mini را به نمایشگرهای امروزی وصل کنید و از بازی کردن لذت ببرید.

این خبر تنها خبر مهم سگا در رویداد FES نبود و چندی پیش نیز اعلام شد که بازی Shenmue I و بازی Shenmue II در اواخر سال جاری میلادی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهند شد. برخلاف دو نسخه بازی Shenmue که در غرب نیز عرضه خواهند شد، فعلا اطلاعاتی از Mega Drive Mini و عرضه‌اش در غرب منتشر نشده است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده