// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

ثبت علائم تجاری Onimusha توسط کپکام در بعضی از کشورها

کمپانی کپکام علائم تجاری Onimusha را در چند کشور مختلف ثبت کرده است. آیا باید منتظر خبرهای جدیدی از این بازی باشیم؟

مجموعه Onimusha، یکی از قدیمی‌ترین سری بازی‌های ویدیویی است که در نسل ششم توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و تعدادی از هواداران همچنان منتظر یک نسخه ریمستر یا نسخه‌ای جدید از این مجموعه توسط کمپانی کپکام (Capcom) هستند. حال با توجه به اخبار بازی، کپکام علائم تجاری Onimusha را در چند کشور مختلف ثبت کرده است.

به‌عبارتی کپکام علائم تجاری Onimusha را در کشورهای مکزیک، کانادا، فیلیپین، استرالیا و اتحادیه اروپا ثبت کرده است و این علائم تجاری، شامل بازی‌های ویدیویی دیجیتالی و فیزیکی، بازی‌های موبایل، موسیقی و سایر موارد مرتبط می‌شود. تمامی این اتفاقات (ثبت علائم تجاری) در اوایل ماه آوریل رخ داده و هیچ اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و تنها شاهد نام Onimusha هستیم.

علائم تجاری Onimusha

با تمام این تفاسیر باید منتظر اخبار آینده حول مجموعه Onimusha باشیم و ببینیم کپکام چه برنامه‌هایی برای این مجموعه پرطرفدار شرقی دارد. تا به حال چهار نسخه از مجموعه Onimusha عرضه شده است که هر چهار نسخه، روی کنسول پلی استیشن 2 بوده است. در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا شاهد نسخه‌ای جدید خواهیم بود یا کپکام یک ریمستر یا نسخه‌ی موبایل Onimusha را تدارک دیده است؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده