نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

بازی AO International Tennis برای کنسول های نسل هشتم معرفی شد

استودیو Big Ant بازی ورزشی AO International Tennis را برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان معرفی کرد.

در اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو استرالیایی Big Ant بازی ورزشی AO International Tennis را برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان معرفی کرده است.

با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی، بازی AO International Tennis دارای همه ویژگی‌هایی است که تا به حال در بازی‌های شبیه ساز تنیس شاهد بوده‌ایم و این مورد بازیکنان را قادر می‌سازد تا کنترل بی‌نظیری بر نحوه انجام ورزش مورد علاقه خود داشته باشند. همچنین بازی AO International Tennis اولین اثری خواهد بود که به طور گسترده از PlayFace استفاده می‌کند که نرم‌افزار به کار گرفته‌شده توسط استودیو بیگ انت برای ایجاد شخصیت‌ها به حساب می‌آید و امکان خلق آزادانه کاراکترها در بازی را فراهم می‌سازد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته بازی AO International Tennis می‌توان به آزادی عمل بازیکنان در شخصی‌سازی مسابقات، ایجاد لوگو و پوشاک اشاره کرد که به بازیکنان اجازه می‌دهد لوگو شخصی خود را طراحی کنند و کمپانی‌های حمایت‌کننده محبوب خود را داشته باشند. همچنین شما در این بازی امکان شخصی‌سازی استادیوم‌ها را خواهید داشت که هم می‌تواند توسط شما و هم توسط دیگر بازیکنان مورد استفاده قرار گیرد.

بازی AO International Tennis در تاریخ هفدهم اردیبهشت‌ماه (۷ می) برای کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تصاویر بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

AO International Tennis


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده