نویسنده: محمد حیدری
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بازی ترسناک Dead Secret با پشتیبانی از واقعیت مجازی، برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد

علاقه‌مندان به بازی ترسناک روانشناسانه‌ی Dead Secret تا کمتر از دو هفته‌ی دیگر می‌توانند آن را روی کنسول پلی‌استیشن 4 و با پشتیبانی کامل از هدست واقعیت مجازی سونی تجربه کنند. 

اوایل همین هفته، Framer Interactive و Robot Invader اعلام کردند که طی ماه جاری، بازی Dead Secret برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

با توجه به اخبار منتشر شده توسط این استودیوها، این بازی در روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با پشتیبانی کامل از هدست واقعیت مجازی سونی Playstation VR در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. برای کسانی که ممکن است آشنایی نداشته باشند، Dead Secret بازی‌ای مستقل در ژانر ترسناک - روانشناسانه است که ساخت و توسعه آن را استودیوی Robot Invader بر عهده داشته است.

در این بازی، بازیکنان کنترل خبرنگاری را در دست دارند که مشغول جمع‌آوری اخبار و تحقیق در مورد مرگ اسرار‌آمیز «هریس بولارد» است. با پیشروی هر چه بیشتر در بازی، بازیکنان به بررسی شواهد و سرنخ‌هایی که از محیط خانه و جستجو در کشوی کمد‌ها به‌دست می‌آیند می‌پردازند تا به مرور، پرده از اسرار کشته شدن این محقق فعال در حوزه‌ی اسطوره‌های ژاپنی بردارند.

این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و یک‌ سال بعد با پشتیبانی کامل از تکنولوژی واقعیت مجازی و هدست‌های HTC Vive و Oculus Rift روی کامپیوتر نیز در دسترس هواداران قرار گرفت. علاوه بر این، Dead Secret روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 ، ویندوز، مک، و با پشتیبانی Oculus VR و Samsung Gear نیز به بازار عرضه شده است.

همانطور که در ابتدای خبر هم اشاره شد، این بازی تا کمتر از دو هفته‌ی دیگر برای کنسول Playstation 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده