// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تعداد بازیکنان Rainbow Six Siege از مرز ۳۰ میلیون کاربر عبور کرد

کمپانی یوبی سافت اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Rainbow Six Siege از مرز ۳۰ میلیون کاربر عبور کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، اعلام کرده که تعداد بازیکنان این بازی روی پلی استیشن 4، کامپیوتر و ایکس باکس وان از مرز ۳۰ میلیون کاربر عبور کرده و این اتفاق را جشن گرفته‌اند. بازی Rainbow Six Siege هم‌اکنون در سومین سال عرضه خود به‌سر می‌برد و یوبیسافت در ادامه اعلام کرده که تعداد بازدید کنندگان همزمان رویداد 2018 Six Invitational، به رقم ۳۲۱ هزار نفر رسیده است.

اکساندر رمی، کارگردان Rainbow Six Siege، در این باره می‌گوید:

در جریان سه سال گذشته سعی کرده‌ایم جامعه‌ای را بسازیم که از یک‌پارچگی خاصی برخوردار باشد و آن را در کنار بازی رشد دهیم. ما بسیار مفتخریم که به این دستاورد رسیده‌ایم و تمامی تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم مخاطبین بیشتری را به بازی جذب کنیم.

کمپانی یوبی سافت به تمامی کاربران خود وعده داده که در سال‌های پیش رو، ۱۰۰ اوپراتور مختلف را به دنیای بازی اضافه خواهد کرد و با اندیشیدن تدابیر مختلف جلوی کاربران نالایق را خواهد گرفت. برای مثال در حال ردیابی کاربرانی است که صحبت‌ها یا رفتارهای نژاد پرستانه دارند و در صورت لزوم آن‌ها را به صورت دائم یا موقت بن خواهد کرد. همچنین اعلام شده که مجازات‌های سخت‌تری برای افرادی که هم‌تیمی‌های خود را می‌کشند، در نظر گرفته خواهد شد.

کمپانی یوبیسافت از زمان عرضه تا به امروز به خوبی از بازی Rainbow Six Siege پشتیبانی خواهد کرد و باید منتظر ماند و ببینیم این کمپانی تا چه زمانی به پشتیبانی خود ادامه خواهد داد و چه محتوای جدیدی را در دسترس بازیکنان‌اش قرار می‌دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده