نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

توضیحات مدیر بتسدا در مورد احتمال انتشار Elder Scrolls: Legends روی کنسول‌ها

پیت هاینس، مدیر مالی کمپانی بتسدا، اخیرا از احتمال انتشار بازی The Elder Scrolls: Legends برای کنسول‌ها گفته است.

بازی The Elder Scrolls: Legends سال ۲۰۱۷ برای پی‌سی و گوشی‌های موبایل منتشر شد و توانست به محبوبیت نسبتا خوبی هم دست پیدا کند. حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، سایت دوال شاکرز مصاحبه‌ای با پیت هاینس، مدیر مالی و بازاریابی کمپانی بتسدا، داشته و از وی در مورد احتمال انتشار بازی The Elder Scrolls: Legends روی کنسول‌ها سوال کرده است. هاینس در پاسخ این سوال گفت:

به نظر من هر احتمالی وجود دارد و ما، همیشه دوست داریم بازی‌هایمان را برای پلتفرم‌های مختلف منتشر کنیم تا افراد بیش‌تری شانس بازی کردن آن‌ها را داشته باشند. این مساله فقط هم در مورد The Elder Scrolls: Legends صدق نمی‌کند و برنامه ما برای تمامی ساخته‌هایمان همین است. برای مثال شما دیدید که ما بازی‌های Doom ،Skyrim و Wolfenstein 2 را برای سوییچ هم منتشر کردیم و با اینکه این کار نیاز به زحمت زیادی داشت، اما افزایش تعداد مخاطبین بازی‌ها ارزش این زحمت را دارد. 

با این حال ما در حال حاضر کار‌های زیادی برای انجام دادن داریم و روی محتویات مختلفی کار می‌کنیم ولی امیدوارم که در آینده شاهد انتشار Legends روی کنسول‌ها هم باشیم. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید که برنامه Bethesda برای آینده بازی The Elder Scrolls: Legends چگونه خواهد بود. این شرکت چندی پیش بسته الحاقی جدیدی برای این بازی معرفی کرد و به مرور زمان آپدیت‌هایی هم برای این بازی منتشر می‌کند. شما برای آشنایی بیش‌تر با بازی The Elder Scrolls: Legends می‌توانید بررسی آن را در زومجی بخوانید که نمره ۸.۵ را دریافت کرد و خلاصه آن به شرح زیر است:

The The Elder Scrolls: Legends اگر بهترین انتخاب برای طرفداران بازی‌های کارتی نباشد، قطعا از جمله بازی‌های موفق این سبک است و مخصوصا اگر طرفدار سری الدر اسکرولز باشید، از تجربه این بازی لذت زیادی خواهید برد. The The Elder Scrolls: Legends علاوه بر اینکه از تمامی ویژگی‌های مثبت بازی Hearthstone الهام گرفته، یک سری ایده نو نیز در خود دارد که باعث شده‌اند تجربه منحصر‌به‌فردی به مخاطب ارائه شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده