نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Frostpunk برای کنسول‌ ها هم منتشر می‌شود

استودیو ۱۱ بیت اخیرا تایید کرد که بازی Frostpunk انحصاری کامپیوتر نیست و برای کنسول‌ها هم منتشر خواهد شد.

Frostpunk بازی جدید استودیو ۱۱ بیت، سازنده بازی‌های بسیار موفقی مثل This War of Mine است که به‌زودی برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. با این حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی منتشر‌شده، این بازی قرار نیست یک انحصاری پی‌سی باشد و سازندگان، قصد دارند آن را روی کنسول‌ها هم منتشر کنند. در جریان رویداد PAX East 2018، سایت دوال‌شاکرز این شانس را داشت که با کارول زاجاکوفسکی، مدیر بازاریابی استودیو 11 Bit مصاحبه‌ای داشته باشد و وی در این مصاحبه انتشار بازی برای کنسول‌ها را هم تایید کرد. وی گفت:

ما در حال حاضر روی نسخه‌های کنسولی بازی هم کار می‌کنیم که شاید تا پایان سال این نسخه‌ها هم منتشر شوند.

زاجاکوفسکی همچنین در ادامه اعلام کرد که بازی Frostpunk، به شکلی است که کنترل آن بیش‌تر برای ماوس و کیبورد بهینه شده است با این حال استودیو در تلاش است تا کنترل‌های بازی را برای کنترلر‌های کنسولی هم بهینه کند تا کاربران از این نظر مشکلی نداشته باشند. همچنین طبق اعلام زاجاکوفسکی، منظور از کنسول‌ها در حال حاضر ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 است و زمانی که از وی در مورد احتمال انتشار بازی روی سوییچ سوال شد، اعلام کرد که استودیو هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته است و به دلیل سختی‌هایی که انتشار بازی روی سخت‌افزار سوییچ دارد، فعلا در این مورد دچار تردید است. به همین دلیل هم اولویت سازندگان در شرایط فعلی PS4 و Xbox One است ولی شاید در آینده شاهد انتشار بازی روی سوییچ هم باشیم. 

بازی Frostpunk در منطقه‌ای با هوای بسیار سرد جریان دارد که در آن، شما باید با اتخاذ تصمیم‌های درست جان شهروندان‌تان را نجات دهید. البته مانند بازی This War of Mine، در این بازی هم در موقعیت‌های سختی برای تصمیم‌گیری قرار خواهید گرفت. این بازی قرار است در تاریخ ۴ اردیبهشت برای پی‌سی منتشر شود و باید منتظر ماند و دید که چه زمانی اطلاعات تکمیلی از زمان انتشار بازی روی کنسول‌ها منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده