نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

۱۲ آیتم شخصی سازی آواتار ایکس باکس با محوریت فیلم Avengers: Infinity War منتشر شد

دوازده محتوای شخصی سازی آواتار با محوریت کاراکترهای فیلم Avengers: Infinity War برای کاربران ایکس باکس به صورت رایگان عرضه شد.

آیا می‌خواهید ظاهر آواتارتان را تغییر دهید؟ آیا از دیدن لباس‌های تکراری آواتارِتان حوصله‌تان سر می‌رود؟ پس با شنیدن این خبر خوشحال خواهید شد. در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی مطلع شدیم که اخیرا دوازده آیتم شخصی‌سازیِ آواتار، از قهرمانانِ فیلم مورد انتظار فیلم Avengers: Infinity War برای کاربران ایکس باکس به صورت رایگان منتشر شده است. انتشار این آیتم‌ها صرفا برای تبلیغات فیلم بوده؛ چرا که زمان اکران این فیلم، ۲۷ آوریل (۷ اردیبهشت)، نزدیک است.

شما می‌توانید لباس‌هایی تن آواتارتان بکنید تا او به کاپیتان آمریکا، ثور، استار لرد، بلک پنتر، آیرون من یا بلک ویدو شبیه شود. شما همچنین می‌توانید از شنل دکتر استرنج و دستکش بینهایت تانوس در شخصی‌سازی آواتارتان استفاده کنید و اگر حس کردید که آواتارتان احساس تنهایی می‌کند، می‌توانید از گروت، هالک و راکت به عنوان همراهی‌کنندگانش استفاده کنید. غایب قابل توجه این لیست اما هاوک آی است که به شکلی عجیب نه‌تنها در تریلرهای این فیلم، بلکه در ۲۲ پوستری که از قهرمانان حاضر در فیلم هم منتشر شد حضور نداشت.

اگر خبرها صحت داشته باشند، این ماه باید شاهد یک تغییر بزرگ در سیستم‌ آوتار‌های کنسول ایکس‌باکس باشیم. در رویداد E3 سال گذشته، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قرار است برای سیستم آواتارهایش گزینه‌های متنوع‌تر و فراگیرتری از لحاظ شخصی‌سازی منتشر کند که هنوز این اتفاق رخ نداده است؛ با این حال، طبق خبر منتشر شده از سایت The Verge، باید منتظر راهیابی این سیستم جدید در ماه جاریِ میلادی یعنی آوریل، باشیم. البته مایکروسافت هنوز تاریخ مشخصی را در این‌باره اعلام نکرده است.

فعلا تا زمان از راه رسیدن این سیستم، می‌توانید آیتم‌های شخصی‌سازی آواتاری را که از قهرمانان فیلم جدید اونجرز منتشر شده است، دریافت و آواتار خودتان را به یک ابرقهرمان تبدیل کنید!


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده