// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵

Final Fantasy XV میزبان رویدادی از بازی Shadow of the Tomb Raider خواهد شد

در جریان رویداد PAX East اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Final Fantasy XV میزبان رویدادی از Shadow of the Tomb Raider خواهد شد.

یکی از مواردی که این روزها میان بازی‌های مختلف یک کمپانی مشاهده می‌شود، وجود کراس‌اورهای جالبی است که رنگ و بوی جدیدی به بازی‌ها می‌بخشند. طبق جدیدترین اخبار بازی، در نمایشگاه PAX East و پنل کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) مشخص شد که در آینده، بازی Final Fantasy XV میزبان رویدادی از بازی Shadow of the Tomb Raider خواهد بود. متاسفانه اطلاعات دقیقی از این کراس‌اور منتشر نشده است و تنها اعلام شده که در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود.

بازی Final Fantasy 15 آن‌چنان نسبت به کراس اور و رویدادهای مشابه غریبه نیست و در گذشته شاهد کراس‌اور این بازی با Assassin's Creed بودیم که به مناسبت عرضه شدن جدیدترین نسخه این مجموعه روی کامپیوتر در دسترس قرار گرفته بود و محتویات عجیبی از بازی Half Life و بازی Sims 4 نیز برای بازی عرضه شده بودند.

با تمام این تفاسیر تنها اطلاعاتی که منتشر شده، این است که یک کراس‌اور میان این دو بازی صورت می‌گیرد و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم. بازی Shadow of the Tomb Raider که چندی پیش به صورت رسمی معرفی شد، در تاریخ ۲۳ شهریورماه (۱۴ سپتامبر) عرضه خواهد شد و اسکوئر انیکس اعلام کرده که در تاریخ هفت اردیبهشت‌ماه (۲۷ آوریل) اطلاعات بیشتری را از این بازی منتشر خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده