// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵

تغییرات دیویژن‌های بازی Call of Duty: WWII در آپدیت آینده

استودیو اسلج‌همر گیمز اعلام کرده که در آپدیت آینده بازی Call of Duty: WWII، شاهد تغییرات اساسی دیویژن‌ها خواهیم بود.

درآینده DLC جدیدی برای بازی Call of Duty: WWII منتشر خواهد شد اما این تنها مورد مهم آینده بازی نیست، بلکه استودیو اسلج‌ همر گیمز (Sledgehammer Games)، سازنده بازی Call of Duty: WWII، اعلام کرده که در بروزرسانی آینده، شاهد تغییراتی روی دیویژن‌های بازی خواهیم بود.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در آپدیت آینده بازی شاهد تغییراتی روی دیویژن‌ها نظیر قوی‌تر شدن بعضی از آن‌ها یا تغییراتی روی پرک‌ها و قابلیت‌هایشان هستیم. برای مثال با اینکه سرعت دویدن شما در بازی کم می‌شود اما از این پس تمامی دیویژن‌ها دارای سرعت دویدن نامحدود هستند و اشخاصی که از دیویژن Infantry استفاده می‌کنند از سرعت بیشتر نسبت به سایرین برخوردار نخواهند بود و به‌جای آن، سرعت حرکت کردن آن‌ها در حالت بدون هدف گیری (حالت عادی حرکت کردن) افزایش پیدا خواهد کرد.

دیویژن Armored جزو آن دیویژن‌هایی است که قوی‌تر خواهند شد. پس از به‌روزرسانی مورد نظر، دیویژن Armored از مواد منفجره و اسلحه‌های آتش‌زا، آسیب کمتری می‌بیند و از طرفی Shell Shock و تجهیزات تاکتیکال، روی این دیویژن تاثیری ندارند. نکته‌ی جالب‌تر دیویژن Armored مربوط به شلیک کردن بازیکنان است که اعلام شده لگد زدن اسلحه به‌هنگام شلیک کردن، کاهش خواهد یافت.

از دیگر تغییرات دیویژن‌ها می‌توان به کلاس Airborne اشاره کرد که در هنگام دویدن با سرعت بالا یا لیز خوردن روی زمین نیز می‌توانید شلیک کنید و در حالت دویدن می‌توانید اسلحه خود را بارگذاری کنید. اگر علاقه‌مند به دانستن تمامی جزئیات مربوط به تغییرات دیویژن‌ها در آپدیت آینده بازی Call of Duty: WWII هستید، به منبع خبری مراجعه کنید. آپدیت مورد نظر نیز در تاریخ ۲۱ فروردین ماه (۱۰ آوریل) برای هر سه پلتفرم بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده