نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

توضیحات سازندگان Lawbreakers در مورد آینده این بازی

سازندگان بازی LawBreakers در استودیو باس کی پروداکشنز اخیرا با انتشار بیانیه‌ای توضیحاتی پیرامون عملکرد این بازی و همچنین آینده آن ارائه کردند.

بازی LawBreakers سال گذشته منتشر شد و با اینکه نام‌های بزرگی چون کلیف بیلزینسکی در تیم توسعه‌دهنده این بازی حضور داشتند، اما LawBreakers هرگز نتوانست آنطور که باید و شاید در بین مخاطبین به اثر محبوبی تبدیل شود. البته که این بازی کیفیت خوبی داشت اما وجود بازی‌های مشابه مختلف و حتی بازی‌های رایگان با‌کیفیت در این سبک، باعث شد که طرفداران خیلی روی خوشی نسبت به این بازی نشان ندهند و به همین دلیل هم بازی نتوانست در زمینه فروش عملکرد خوبی داشته باشد.

حال پس از مدت‌ها سکوت و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو باس کی پروداکشنز، سازنده بازی، در قبال این اثر، این استودیو اخیرا بیانیه‌ای منتشر و در آن به وضعیت فعلی و همچنین آینده بازی اشاره کرده است. متن این بیانیه به شرح زیر است:

مدتی است که ما توضیحاتی در مورد بازی LawBreakers ارائه نکرده‌ایم ولی در واقع طی چند ماه گذشته، ما مدام در حال تلاش کردن و فکر کردن در مورد این بازی بوده‌ایم و حال، می‌خواهیم واقعیتی را با شما به اشتراک بگذاریم. راستش را بخواهید باید قبول کنیم که LawBreakers هرگز نتوانست از نظر تعداد کاربران به سطح موردنظر ما برسد و همین هم باعث شده تا بازی از نظر مالی و بودجه دچار مشکل شود و ما، نتوانیم آن برنامه‌هایی را که برای این بازی داشتیم به شکل درست پیاده کنیم. شاید خیلی‌ها تصور کنند که رایگان کردن این بازی بهترین تصمیم در قبال آن باشد ولی خب برای اتخاذ چنین تصمیمی هم ما نیازمند زمان و برنامه‌ریزی هستیم. 

تیم سازنده بازی LawBreakers در مدت سه سال و نیم گذشته، تلاش زیادی برای این بازی کرده است و خب قطعا این بازی، لیاقت این را دارد که با یک تصمیم‌گیری درست، شانس مجددی به آن بدهیم. ولی تا زمان اتخاذ تصمیم درست، ما از بازی در همین وضعیت فعلی پشتیبانی خواهیم کرد و به صورت همزمان، تمرکز‌مان را روی پروژه دیگری معطوف می‌کنیم؛ پروژه‌ای که ما چند وقتی است روی آن کار می‌کنیم و بی‌صبرانه منتظر هستیم تا اطلاعاتی پیرامون آن را با شما به اشتراک بگذاریم. 

از شما بابت حمایت‌ها و صبرتان تشکر می‌کنیم. 

در واقع از صحبت‌های تیم سازنده بازی می‌توان اینطور برداشت کرد که باس کی پروداکشنز رایگان کردن بازی LawBreakers را بررسی می‌کند ولی شاید این پروسه، کمی طولانی شود و در این مدت، استودیو قصد دارد روی یک پروژه دیگر که چند وقتی است در دست ساخت است، تمرکز کند. 

نظر شما در مورد توضیحات سازندگان بازی LawBreakers چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده