نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

بازی Spyro: Reignited Trilogy رسما معرفی شد

کمپانی اکتیویژن اخیرا رسما مجموعه ریمستر Spyro: Reignited Trilogy را معرفی کرده است. 

در چند وقت اخیر شایعه‌های مختلفی پیرامون احتمال معرفی نسخه ریمستر بازی Spyro به گوش می‌رسید و حال اکتیویژن، یک ریمستر از بازی‌های این مجموعه را با نام Spyro: Reignited Trilogy رسما معرفی کرده است. این مجموعه شامل سه بازی Spyro the Dragon محصول سال ۱۹۹۸، Spyro 2: Ripto's Rage محصول سال ۱۹۹۹ و Spyro: Year of the Dragon محصول سال ۲۰۰۰ می‌شود و قرار است در تاریخ ۳۰ شهریور برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. 

در حالی که نسخه اصلی این بازی‌ها توسط اینسامنیاک گیمز ساخته شده بود، وظیفه توسعه نسخه‌های ریمستر به استودیو Toys for Bob سپرده شده که پیش از این هم سابقه توسعه بازی‌هایی مثل Skylanders: Spyro's Adventure را با محوریت این مجموعه دارد. این استودیو قرار است تمامی مراحل نسخه‌های اصلی را در نسخه ریمستر هم قرار بدهد و علاوه بر آن، شاهد پیشرفت‌هایی در زمینه طراحی‌ها، پاداش‌ها و همچنین کنترل‌های بازی خواهیم بود تا مخاطبین امروزی هم بتوانند از تجربه بازی لذت ببرند. 

اکتیویژن سال گذشته نسخه ریمستر بازی‌های Crash Bandicoot را منتشر کرد که استقبال خوب مخاطبین را در پی داشت و حال این شرکت امیدوار است تا بتواند موفقیت آن مجموعه را با Spyro: Reignited Trilogy تکرار کند. به هر حال مجموعه Spyro جزو بازی‌های فراموش‌نشدنی اولین کنسول پلی استیشن بود و طرفداران زیادی دارد. 

نظر شما در مورد معرفی Spyro: Reignited Trilogy چیست؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده