نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵

تاریخ انتشار بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery مشخص شد

بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery، در تاریخ ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) منتشر خواهد شد.

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery، جدیدترین ساخته استودیو Jam City، در تاریخ ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت)، برای سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید منتشر خواهد شد. گفته می‌شود که در این بازی قرار است از صداگذاران فیلم‌های مجموعه هری‌پاتر استفاده شود.

افرادی همچون مایکل گامبون در نقش پروفسور دامبلدور، دِیم مگی اسمیت در نقش پروفسور مک گُنگال، واریک دِیویس در نقش پروفسور فلیت‌ویک، سالی مُرترمُر در نقش شاهزاده مادام ایرما، گِما جونز در نقش مادام پُمفری و زو وانامِیکر در نقش مادام هوچ، از جمله صداگذاران این اثر هستند.

داستان بازی Hogwarts Mystery در سال ۱۹۸۰، بعد از ناپدید شدن لرد ولدمرت و قبل از اینکه هری‌پاتر به مدرسه هاگوارتز برود، جریان خواهد داشت؛ در نتیجه به نظر نمی‌رسد که فرصت ملاقات دوباره با شخصیت‌های آشنا و دوست داشتنی این مجموعه را داشته باشیم. همچنین با توجه به دوره زمانیِ داستان بازی، مثل کاراکترهای مشهور فیلم‌های هری‌پاتر، به احتمال زیاد با یک سری از اساتید معروف این مجموعه که آن‌ها را در فیلم‌ها دیده بودیم، دیدار نخواهیم داشت. ایده ساخت این بازی، ارائه تجربه‌ای نو به کاربران جدا از آنچه در فیلم‌ها یا کتاب‌های این مجموعه دیده و خوانده بودند است. بازیکنان می‌توانند کاراکتر مورد نظرشان را بسازند، از بین ۴ گروه موجود و شناخته شده در هاگوارتز یکی را انتخاب کنند، به کلاس‌ها بروند و جادو یاد بگیرند و داستان بازی را با تصمیم‌هایی که می‌گیرند، جلو ببرند؛ تصمیم‌هایی که گیمرها در طول داستان بازی می‌گیرند، به صورت شاخه‌ای بر کل داستان بازی تاثیر خواهد داشت.

بازی Hogwarts Mystery، یکی از دو اثری است که دنیای هری‌ پاتر را به گوشی‌های هوشمند می‌برد؛ Wizards Unite اثر شرکت Niantic که بازی Pokemon Go را در کارنامه دارد، دیگر اثر هری‌ پاتر محوری است که راهی گوشی‌های هوشمند خواهد شد. در این بازی، همچون بازی Pokemon Go، باید در کوچه‌ و خیابان‌های محل زندگی‌تان به دنبال Power-Up های مختلف باشید و از Key Points های‌تان دفاع کنید. شرکت Warner Bros از ساخته شدن یک بازی دیگر بر اساس داستان‌های هری‌پاتر برای کنسول‌های بازی خبر داده است اما، هنوز خبری از معرفی رسمی آن نیست.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده