نویسنده: علی ولی خانی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر داستانی جدیدی برای Vampyr منتشر شد

در تریلر جدید بازی Vampyr، با داستان جاناتان و چگونگی تبدیل شدنش به یک خون‌آشام آشنا خواهیم شد.

کمپانی Focus Home Interactive جدیدترین تریلر داستانی بازی Vampyr را منتشر کرد. این بازی اکشن نقش آفرینی جدیدترین اثر استودیو DONTNOD Entertainment است که آثاری همچون سری Life is Strange را در کارنامه‌ی خود دارد.

در این تریلر نگاهی گسترده به داستان بازی انداخته می‌شود. این بازی داستان پزشکی به نام جاناتان رِید را روایت می‌کند که به تازگی از خط مقدم جنگ جهانی اول در ۱۹۱۸ به لندن بازگشته است. به محض برگشتن به خانه، جاناتان متوجه می‌شود که قدرت‌های اسرار آمیزی به دست آورده و ناخواسته به دنیایی وارد شده که پر است از هیولاها و جوامع مخفی. در تریلر بخش‌هایی از نزاع‌های درونی جاناتان با این قدرت جدید و تلاش او برای انجام وظیفه‌اش به عنوان یک پزشک با وجود میل بالایش به ریختن و نوشیدن خون به تصویر کشیده می‌شود. شما می‌توانید این تریلر را در پایین تماشا کنید و خلاصه‌ی رسمی داستان را که Focus Home Interactive منتشر کرده بخوانید.

به عنوان یک خون آشام که به تازگی متولد شده، رِید تمام تلاشش را می‌کند تا با روشی که در آن استاد است تشنگی‌اش به خون و جهانی که به تازگی به آن راه پیدا کرده توجیه کند؛ عقلانیت. با این حال در میان جوامع مخفی، قتل‌های راز آلود و شکار گسترده‌ی خون آشام‌ها، منطقی فکر کردن برای حل مشکلات بسیار سخت است. میل شخصی جاناتان رِید برای فهمیدن چگونگی و دلیل تبدیل شدنش به هر آنچه که امروز است، او جست‌وجوی خود را برای پیدا کردن درمان ادامه می‌دهد و همچنین تلاش می‌کند که همشهری‌هایش را از این بیماری مهلک نجات دهد. اما در این بین، او با میلش به خوردن خون کسانی رو به رو می‌شود که سوگند خورده از آن‌ها محافظت کند.

Vampyre پنجم ژوئن (پانزدهم خرداد) برای Xbox One ،PS4 و PC منتشر خواهد شد.

دریافت تریلر


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده