نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۴

بازی PUBG تا مدتی محدود، میزبان حالت جدید Tequila Sunrise خواهد بود

Tequila Sunrise نام تازه‌ترین حالت اضافه‌شده به بازی PUBG است که تا مدت زمان محدودی برای بازیکنان قابل دسترس خواهد بود.

هواداران به زودی می‌توانند حالت تازه‌ی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds را که Tequila Sunrise نام دارد تجربه کنند. این بخش که برای جوخه‌های بازیکنان (Squads) قابل دسترسی است، انتخاب‌های شما را تنها به شات گان و سلاح‌های سرد محدود می‌کند و در نقشه‌ی Miramar بازی اتفاق می‌افتد. در این میان، بازیکنان در سرورهای آمریکا، اروپا و آسیا حق انتخاب بین حالت های سوم-شخص و اول-شخص را خواهند داشت؛ در حالی برای بازیکنان دیگر سرورها تنها حالت سوم-شخص قابل دسترس خواهد بود.

حالت Tequila Sunrise تغییرات دیگری را نیز به تجربه‌ی کلی بازی افزوده است. دایره یا همان Circle (محیطی در این بازی که بازیکنان باید همواره موقعیت خود را درون آن حفظ کنند و در غیر اینصورت صدمه خواهند دید) در این حالت پیش از آمدن بازیکنان شکل می‌گیرد و مقیاس کوچک‌تری نسبت به حالت عادی خواهد داشت که با توجه به محدود بودن بازیکنان به استفاده از سلاح‌های با برد کم و برخی دیگر از خصوصیات این حالت، تغییری منطقی به‌نظر می‌رسد. از طرف دیگر و به دلایل مذکور، نرخ دراپ شدن شات‌گان‌ها و سلاح‌های سرد، مهمات، کلاه‌خودها، کوله‌پشتی‌ها و زره‌های دفاعی نیز در این حالت سه برابر حالت معمول خواهد بود.

این بخش، که ظاهرا از اولین حالت اضافه‌شده به PUBG جذاب‌تر است از صبح روز ۱۷ فروردین تا دو روز بعد (۱۹ فروردین) قابل دسترسی خواهد بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده