نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

The 13th Doll، دنباله ی بازی The 7th Guest در ماه آبان عرضه خواهد شد

Attic Door Productions، گروهی متشکل از هواداران قدیمی The 7th Ghost، نوید انتشار دنباله‌ی این بازی را با نام The 13th Doll در ماه آبان امسال داده است.

Attic Door Productions به‌تازگی اعلام کرده است که در آبان ماهِ سال جاری، بازی The 13th Doll که در واقع دنباله‌ای بر بازی the 7th Guest محسوب می‌شود را در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد داد. The 7th Guest که توسط Trilobyte در سال ۱۳۷۱ منتشر شد یکی از اولین بازی‌هایی محسوب می‌شود که به‌طور انحصاری تنها بر روی CD-Rom عرضه شد.

Attic Door Productions که توسط گروهی از هواداران قدیمی The 7th Guest پایه‌گذاری شده است، موفق به جذب بیش از ۶۰,۲۶۶ دلار آمریکا از طریق پروژه کیک‌ استارتر این بازی شد. لازم به ذکر است که دنباله‌ی دیگری از این بازی با نام The 11th Hour پیش‌تر و در سال ۱۳۷۴ منتشر شده بود که به‌وضوح نقش تاثیرگذاری در ایجاد ایده‌ی پروژه ی فعلی داشته است.

در The 13th Doll بازیکنان کاراکتر تاد را در قامت شخصی کاملا بالغ که قصد بازگشت به عمارت قدیمی هِنری استاف برای رویارویی با گذشته‌ی خود را دارد خواهند دید. اتفاقی که بی‌شک در مسیر آن ارواح زیادی در کمین جویندگان نشسته‌اند.

از نظر المان‌های ساختاری، The 13th Doll راه و فرمول اصلی The 7th Ghost را دنبال خواهد کرد. بازیکنان سرگردان در فضای داخلیِ عمارت استاف (که شامل بخش هایی همچون تیمارستان و اسباب‌بازی فروشیِ متروکه خواهد بود) به حل کردن پازل‌ها و دنبال کردن داستان‌هایی که به سبک اثر اورجینال و با استایل دهه نودی به بازیکنان نشان داده می‌شوند خواهند پرداخت. یکی از مهم‌ترین تغییرات این دنباله امکان گشت‌وگذار آزاد در محیط است که البته بازیکنان می‌توانند در تنظیمات‌، بازی را به همان حالت حرکت روی-رِیلی (حرکت روی خط و خودکار کاراکتر) عنوانِ قدیمی بازگردانند.

سازندگان اعلام کرده‌اند که این دنباله شامل ۲۶ پازل و ۳۵ محیط متفاوت خواهد بود. دو شخصیت قابل‌بازی (که هر یک دیالوگ‌ها، پازل‌ها و سیر روایی خاص خود را دارند) و پنج پایان متفاوت از دیگر ویژگی‌هایی هستند که این بازی به هواداران ارائه خواهد داد. رابرت هیرشبوک نیز بار دیگر در نقش هنری استاف به صحنه بازگشته است.

پیش‌بینی می‌شود که این بازی در تاریخ ۱۳ آبانِ امسال بر روی ویندوز و مک در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد.

شما عزیزان را به تماشای تریلر منتشر‌شده از این بازی دعوت می‌کنیم:


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده