نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۵

قابلیت Photo Mode به بازی The Order: 1886 اضافه شد

بخش سرگرمی‌های سونی امروز در خبری اعلام کرد قابلیت پرطرفدار Photo Mode به بازی The Order: 1886 اضافه شده است. با زومجی و اطلاعاتی از خصوصیات این قابلیت در بازی The Order: 1886 همراه باشید.
طراحی Photo Mode در The Order: 1886 با اضافه شدن شدن چند ویژگی جدید، شبیه همان چیزی که در بازی‌های The Last Of Us: Remastered, Driveclub, inFAMOUS: Second Son و Middle-Earth: Shadow Of Mordor مشاهده کردید است. سونی در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن گفت قابلیت Photo Mode یکی از خصوصیاتی است که به صورت مداوم، طرفداران تقاضای اضافه شدن آن به بازی The Order: 1886 را می‌کنند:
طرفداران با شور و هیجان خود دوست دارند زیبایی، واقعی بودن و جزئیات دوران ویکتوریا بازی ما را با تصاویر خود به اشتراک بگذارند. با قابلیت Photo Mode می توانید تصاویر دلخواه خود را ضبط کنید و بسازید و از طریق قابلیت اشتراک گذاری پلی‌استیشن 4، این لحظات به یادماندنی از لحظات خاطره‌انگیز ، شخصیت‌ها و محیط‌ها را به اشتراک بگذارید.
The Order: 1886_20150413213852 به خاطر داشته باشید که با استفاده از قابلیت Photo Mode دیگر نمی‌توانید دوربین را به صورت دلخواه روی شانه شخصیت خود تغییر دهید. قابلیت Photo Mode بازی The Order: 1886 شامل خصوصیات دوست‌داشتنی زیادی است. به عنوان مثال کاربران می‌توانند از لایه رنگ‌های متفاوت و تغییردادن غلظت آن‌ها تصاویری را بسازند که همانند تابلوهای نقاشی به نظر می‌رسد. اگر زیاد به محیط‌ها و اتمسفر ویکتوریا بازی علاقه دارید و دوست دارید مانند یک عکاس از زیباترین لحظاتی که در محیط‌های بازی تماشا می‌کنید عکس بگیرید، در زمان استفاده از Photo Mode می‌توانید تمام شخصیت‌ها را از صحنه حذف و تنها از محیط‌های بازی عکس بگیرید. زمانی که از طراحی خود راضی شدید، با استفاده از دکمه Share کنسول پلی‌استیشن 4 تصاویر خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. قابلیت Photo Mode از طریق جدیدترین بروز رسانی The Order: 1886 به این بازی اضافه شده است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

اگر هنوز موفق به تجربه این بازی نشدید، می‌توانید نقد و بررسی بازی The Order: 1886 را هم از طریق زومجی مطالعه کنید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده