نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۶

بازی Hitman Definitive Edition رسما معرفی شد

کمپانی برادران وارنر و IO Interactive رسما از نسخه Definitive Edition بازی Hitman رونمایی کردند. این نسخه ماه آینده منتشر خواهد شد.

اگر شما هم به بازی هیتمن علاقه دارید، آن را تحسین می‌کنید و قصد خریدش را دارید، چنانچه یک ماه دیگر هم صبر کنید کار بسیار خوب و عاقلانه‌ای انجام داده‌اید؛ چرا که امروز در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که شرکت IO Interactive با کمک بخش سرگرمی های تعاملی کمپانی Warner Bros، قرار است نسخه Definitive Edition بازی Hitman را در خرده‌فروشی‌ها عرضه کند. شرکت IO Interactive امروز به طور رسمی همکاری‌اش با شرکت برادران وارنر را اعلام کرد.

البته، همانطور که سال گذشته نسخه Game of the Year این بازی منتشر شد، امسال قرار است تمام آپدیت‌ها و محتویاتی که برای بازی منتشر شده این بار در قالب نسخه Definitive Edition جای بگیرد؛ یعنی کمپین Patient Zero، ایپزود The Summer، پک Blood Money، سه Escalation Contract و لباس‌هایی که تا امروز برای بازی منتشر شده بودند، همه این‌ها در بازی Hitman Definitive Edition در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. چیزی که این بازی را نسبت به نسخه‌های دیگر متفاوت می‌کند این است که شرکت IO Interactive لباس شخصیت‌های اصلی دیگر آثارش را در این نسخه در دسترس کاربران قرار خواهد داد؛ بازی‌هایی همچون Kane and Lynch ،Freedom Fighters و Mini Ninja.

بازی Hitman Definitive Edition در تاریخ ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. دقیقا مثل نسخه معمولی بازی هیتمن، این اثر از دو کنسول پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده