// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

گرافیک نسخه پی سی بازی Chrono Trigger به زودی بهبود خواهد یافت

کمپانی Square Enix اعلام کرد که با انتشار آپدیتی، گرافیک قدیمی را به نسخه پی سی بازی Chrono Trigger اضافه خواهد کرد.

بازی نقش آفرینی و کلاسیک Chrono Trigger دو ماه پیش از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر شد و گویا کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) محصولی را که طرفداران انتظار آن را می‌کشیدند، به دست آنها نرسانده است. نسخه پی سی Chrono Trigger به ریشه‌های اصلی بازی آن که روی کنسول SNES منشتر شده بود، وفادار نیست و در واقع پورت ضعیف موبایل کرونو تریگر به شمار می‌رود.

پس از انتشار نسخه پی‌سی بازی، طرفداران در صفحه‌های اجتماعی از گرافیک و UI (رابط کاربری) ضعیف این بازی شکایت می‌کردند که در واقع از نسخه آیفون و اندروید آن در بازی گنجانده شده است. در این راستا، حتی سازندگان ماد (Mod) نیز سعی کردند که با وارد شدن به فایل‌های بازی، این ایرادات را برطرف کنند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که از ایرادات یاد شده نسخه پی‌سی بازی Chrono Trigger باخبر است و با انتشار آپدیت‌های مختلف آنها را برطرف خواهد کرد. سازندگان در این باره با انتشار پستی در صفحه استیم Chrono Trigger گفتند:

ما در حال برطرف کردن مشکلاتی هستیم که بازیکنان به آنها اشاره کرده‌اند و با انتشار چندین آپدیت در ماه‌های آتی به پشتیبانی از بازی Chrono Trigger ادامه خواهیم داد.

سازندگان در اظهارات خود از انتشار اولین آپدیت تا اواسط ماه آوریل (تا حدود ۱۰ روز دیگر) خبر داده‌اند که به گفته آنها به کاربران اجازه می‌دهد گرافیک بازی را از وضعیت فعلی به نمای قدیمی تغییر دهند و یک تجربه SNES-مانند از بازی داشته باشند.

سازندگان در این باره افزودند:

به‌زودی از تغییراتی که قصد داریم در بازی اعمال کنیم، فهرستی منتشر می‌کنیم. در حال حاضر، به طرفداران اطمینان می‌دهیم که به سختی در حال کار روی ایراد‌های بازی هستیم و به پشتیبانی از آن روی استیم ادامه خواهیم داد.

همچنین سازندگان در انتها اعلام کردند که مدت زمان در دسترس بودن نسخه Chrono Trigger Limited Edition را تا تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) افزایش داده‌اند. نسخه یاد شده شامل خود بازی، ۵ موسیقی بازسازی‌شده به دست یاسونوری میتسودا و ۶ عکس والپیپر می‌شود.

هم‌اکنون در صفحه بازی Chrono Trigger در استیم، عبارت Mixed دیده می‌شود و گویا بسیاری از کاربران از این پورت رضایت ندارند. برای اطلاع بیشتر می‌توانید از طریق این لینک به صفحه آن مراجعه کنید و به نظرات کاربران نگاهی بیندازید.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده