نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۹

بازی Tera برای کنسول ها منتشر شد

بازی نقش آفرینی آنلاین Tera در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار گرفت.

بازی Tera یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین (MMORPG) است که در سال ۲۰۱۲ برای کامپیوتر منتشر شد و حال دارندگان کنسول‌ها نیز می‌توانند این بازی را تجربه کنند. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Tera برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده است و در این نسخه‌ها به منظور ارائه‌ی تجربه‌ای مناسب برای کسانی که از کنترلرها استفاده می‌کنند، شاهد تعدادی تغییر کلیدی هستیم.

بازیکنان می‌توانند این بازی را به صورت رایگان در PS4 و Xbox One دانلود کنند و این در حالی است که بازی دارای سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است. استودیو بلوهول می‌گوید که نسخه‌های کنسولی از کنترل‌های پویا و دقیقی بهره می‌برد که کاملا مناسب گیم‌پدها است. در نسخه‌های کنسولی شاهد سیستم قفل روی هدف جدیدی هستیم که به بازیکنان در تمرکز روی مبارزات کمک می‌کند. با اینکه هر کدام از کاراکترها دارای کنترل‌های پیش‌فرض منحصربه‌فردی است، اما می‌توان این کنترل‌ها را به طور کامل شخصی‌سازی کرد.

استودیو Bluehole رابط کاربری بازی را دوباره طراحی کرده است تا بازیکنان با کنترلرها بتوانند به راحتی به سلاح‌ها و آیتم‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین نسخه‌های کنسولی به طور یکپارچه از توییچ و Mixer پشتیبانی می‌کنند و بازیکنان امکان گفتگوی صوتی با دوستان را نیز خواهند داشت.

شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به بازی Tera را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده