نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

اطلاعاتی از رویداد Inside Xbox ماه آوریل منتشر شد

در دومین قسمت از رویداد Inside Xbox اخبار مهمی پیرامون قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

کمپانی مایکروسافت محتویات دومین اپیزود از نمایش ماهیانه‌اش، یعنی Inside Xbox را، منتشر کرد. این اپیزود که هفته دیگر پخش خواهد شد، خبرهایی جدید از کنسول خانگی شرکت مایکروسافت منتشر خواهد کرد.

هنوز محتویات کامل این قسمت از رویداد Inside Xbox کاملا منتشر نشده است، اما پستی در پایگاه خبری Xbox Wire رونمایی از یک «آپدیت بزرگ» در آغاز دومین قسمت از Inside Xbox را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد که در آغاز این قسمت از Inside Xbox، یک آپدیت بزرگ برای قابلیت Backward Compatibility ایکس باکس وان معرفی شود. قرار است روز دوشنبه هفته آینده با منتشر شدن آنونس ویدیویی این رویداد، از اتفاقاتی که قرار است در آن رخ دهد باخبر شویم.

قسمت بعدی رویداد Inside Xbox هفته آینده در تاریخ ۱۰ آوریل ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (ساعت ۳:۰۰ بامداد چهارشنبه ۲۲ فروردین به وقت تهران) پخش خواهد شد؛ شما می‌توانید این قسمت را به طور زنده از حساب‌های رسمی شرکت مایکروسافت در شبکه‌های Facebook ،Twitter ،Youtube ،Mixer و توییچ تماشا کنید.

ماه گذشته در تاریخ ۱۰ مارس (۱۹ اسفند) اولین قسمت از سری جدید رویداد Inside Xbox روی آنتن رفت و در آن اخبار مختلفی منتشر شد. در این قسمت آپدیت‌ها و محتویات Xbox Game Pass بازی‌هایی مثل Sea of Thieves ،FarCry 5 و PlayerUnknown’s Battlegrounds معرفی شد.

در جدیدترین خبرهایی که از کنسول ایکس‌باکس منتشر شده، مطلع شدیم بازی‌های The Witness و Cars 2 برای افرادی که اشتراک گلد دارند به صورت رایگان قابل دانلود هستند. همچنین بازی‌های Assassin’s Creed Syndicate و Dead Space 2 برای این افراد از تاریخ ۲۶ فروردین به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده