// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳

آپدیت PTR جدید Overwatch با محوریت شخصیت Moira منتشر شد

جدیدترین آپدیت PTR بازی اورواچ منتشر شده که طی آن بلیزارد تغییرات کوچک اما جالبی در بازی به وجود آورده است.

از زمانی که مویرا (Moira) در آبان‌ماه به بازی Overwatch اضافه شد، ثابت کرد که می‌تواند یک شخصیت نسبتا منحصربه‌فرد در درون بازی باشد. مویرا به عنوان یک هیلر در بازی حضور دارد، اما در صورت نیاز می‌تواند میزان قابل توجهی صدمه نیز به دشمنان وارد کند. با این‌ حال مویرا توانایی هیل کردن مداوم، همانند شخصیت‌های مرسی (Mercy) و زنیاتا (Zenyatta) را ندارد و پس از مدت زمان کوتاهی این قابلیت وی موقتا غیر فعال می‌شود. اما به تازگی کمپانی بلیزارد یک بروزرسانی PTR یا Public Test Realm را منتشر کرده است که طی آن برخی محدودیت‌های مویرا در برقرار کردن ارتباط او با دیگر بازیکنان درون بازی، رفع شده یا حداقل بهبود یافته است.

یکی از مزیت‌های جالبی که در این بروزرسانی به بازی افزوده می‌شود این است که مویرا در زمان اتمام قابلیت هیل با دیگر شخصیت‌ها صحبت می‌کند و باعث آگاه شدن دیگر بازیکنان از غیر فعال بودن قابلیت هیلر در این شخصیت می‌شود. در زمانی که لول هیل این شخصیت به پایان می‌رسد یا هنوز آماده نشده است او جملاتی همانند !Not ready یا I need to recharge را بیان می‌کند. در ادامه‌ی مطلب نیز می‌توانید ویدیوی منتشر شده توسط یکی از کاربران سایت Reddit با نام Owlero و با محوریت همین موضوع را مشاهده فرمایید. 

دانلود ویدیو از آپارات

این بروزرسانی هرچند یک تغییر کوچک در بازی محسوب می‌شود اما باعث خواهد شد بازیکنانی که توانایی صحبت کردن درون بازی به وسیله‌ی میکروفون را ندارند نیز بتوانند با هم‌تیمی‌های خود ارتباط برقرار کنند و از درخواست‌های مکرر و بی‌مورد آن‌ها برای پشتیبانی و هیل نیز جلوگیری به عمل آید.

این بروزرسانی PTR در حال حاضر تنها برای نسخه‌ی پی سی بازی منتشر شده و علاوه بر اضافه شدن این دیالوگ‌ها برای شخصیت مویرا، تغییرات عمده‌ای در UI و رابط کاربری، برخی شخصیت‌ها و همچنین نقشه‌های بازی به همراه خواهد داشت؛ به عنوان مثال حرکات شخصیت مویرا در بازی توسط بلیزارد بسیار برجسته‌تر شده؛ به ویژه زمانی که این شخصیت Ultimate خود با نام Coalescence را فعال می‌کند و در برخی موارد باعث بروز مشکلاتی به وسیله‌ی افکت کورکننده‌ی آن می‌شود. همچنین میزان دمیج و آسیب انفجاری موشک‌های دیوا (D. Va) نیز به مقدار چشمگیری در این بروزرسانی کاهش یافته است.

Moira

این آپدیت PTR در حال حاضر فقط برای آزمایش روی سرور‌های بلیزارد قرار گرفته، اما انتظار می‌رود که این محتوا طی چند هفته‌ی آینده به دست تمامی دارندگان نسخه پی‌سی بازی برسد. در انتها باید یادآور شویم که در جدید‌ترین بروزرسانی منتشر شده برای اورواچ، شخصیت ساپورت جدیدی با نام Birgitte اضافه شده و شخصیت Sombra نیز مقداری تضعیف شده است.

برای آگاهی از تمامی موارد و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این بروزرسانی می‌توانید به فروم Blizzard مراجعه فرمایید.


منبع gamespot.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده